Brzdové hadice HEL Performance Volkswagen Golf MK1 1,8 GTi - VW-4-043
Kód: VW-4-043Detailní popis produktu
Pancéřové brzdové hadice HEL Performance jsou nezbytnou úpravou při upgradu brzdové soustavy. Montáží těchto hadic eliminujete nafukování originálních gumových hadic, a tím zlepšíte odezvu brzdového pedálu. Brzdy se tak stanou předvídatelnější a lépe dávkovatelné.
Brzdové hadice anglického výrobce HEL Performance jsou vyrobeny z prvotřídních materiálů, díky čemuž zaručují prvotřídní kvalitu a přesnost zpracování. Poskytují především velice přesné dávkování brzd a jejich hladký chod, eliminaci efektu nafukování známé u sériových gumových hadic, mnohem vyšší ochranu proti poškození a v neposlední řadě také originální vzhled. Hadice jsou sestavené z nerezových fitinek, které jsou lisované na teflonové hadice s nerezovým opletem, ty jsou navíc potaženy omyvatelným PVC povlakem jako ochrana proti oděru. Každá sada obsahuje vše potřebné k montáži a je vyrobena jako přímá náhrada za původní vedení.
Parametry:
- Vnitřní materiál hadice: teflon PTFE.
- Vnější materiál hadice: nerezový oplet 303/304 s PVC povlakem.
- Materiál fitinek: nerezová ocel 303/304.
- Teplotní rozsah: -70°C až 260°C (-158°F až 500°F).
- Vnitřní průměr: 3,5mm (0.138 inch).
- Vnější průměr: 7,5mm (0.295 inch).
- Maximální pracovní tlak: 290 bar (4206 PSI).
- Tlak při roztržení: 870 bar (12618 PSI).
- Minimální poloměr ohybu: 38mm (1.496 inch).
Hadice jsou standardně dodávány ve průhledném (stříbrném) provedení, ale v případě zájmu je možnost volby barvy na zakázku.
Barevné provedení:
- průhledná bužírka - stříbrná
- modrá
- průhledná modrá
- zelená
- žlutá
- oranžová
- červená
- průhledná červená
- černá
- karbon
Poznámka: brzdové hadice lze individuálně upravit za příplatek dle požadvků zákazníka, např. při použití jiných brzdičů.
Cena je uvedena za sadu na celé auto.
*Ilustrační foto
Počet hadic v sadě: 4
Poznámka: ATE Calipers
Doplňkové parametry
Kategorie: | Brzdové hadice |
---|---|
Značka: | Volkswagen |
Model: | Golf |
Typ: | 1974-1983 Golf I (17) |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.