CFC palivová jednotka pro ATL nádrže Nuke Performance s nádržkou

Kód: 150-05-203
Neohodnoceno
18 731 Kč 15 480 Kč bez DPH
Do 10 pracovních dní
Závodní jednotka do palivové nádrže Nuke Performance

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Nuke Performance CFC Unit (Competition Fuel Cell Unit) s integrovanou záchytnou palivovou nádrží (surge tank) a držákem palivové pumpy. Speciální verze pro zesílené ATL palivové nádrže.

      

      

  • Nová CFC Unit se zvýšeným profilem pro všechny palivové nádrže ATL
  • Nejlehčí jednotka s integrovaným surge tank na trhu
  • Integrovaný surge tank o objemu 2 litry
  • Výstup AN-10 pro maximální průtok
  • Bezpečné pro všechny druhy paliv, včetně těch na bázi alkoholu
  • Testováno na vozech do výkonu 2000HP
  • Kompatibilní s většinou FIA závodních nádrží
  • Vyrobeno ve Švédsku

      

Nová generace jednotek CFC přináší dokonalé řešení pro moderní, lehké, bezpečné a funkční palivové systémy všech typů závodních automobilů. Naprosto eliminuje situace s nedostatkem paliva i v těch nejvyšších zátěžích. Tato jednotka Nuke Performance CFC ATL je speciálně vyvinutá pro palivové nádrže ATL a Fuel Safe.

         

Jednotka Nuke Performance CFC eliminuje potřebu externí vyrovnávací nádrže, která je potřebná pro eliminaci odlévání a tím způsobeného nedostatku paliva. V kombinaci s PWM kontrolerem představuje CFC jednotka maximálně efektivní řešení, které zajistí dlouhou životnost závodní palivové pumpy i při maximálním využití jejího potenciálu. Předejdete tak průblémům s nedostatkem paliva ve vyšší zátěži, což se může projevit již při ladění nebo také až na závodní dráze. Koupí tohoto systému tedy budete mít sice vyšší počáteční investici, ale ušetříte za ladění, které nebudete muset podstupovat vícekrát, případně ušetříte za komponenty, které mohou být poškozeny právě levnou, špatně fungující palivovou soustavou, nejčastěji pumpou. Tato jednotka navíc pasuje díky standardizované rozteči šroubů do většiny závodních palivových nádrží. 

     

  • Integrovaná 2 litrová vyrovnávací nádrž a držák až na dvě vysokotlaké in-tank palivové pumpy

Jedinečná jednotka CFC od společnosti Nuke Performance funguje jako náhrada tankovací vrchní desky se standardizovanými rozměry a roztečí šroubů 6x10"-24. CFC Unit je tedy dokonalým řešením pro zefektivnění vysoce výkonných palivových systémů, kde je bezpečnost na prvním místě. Integrovaná drop-in vyrovnávací nádrž (surge tank) eliminuje potřebu instalace další externí vyrovnávací nádrže, což je nejen komplikované vzhledem k prostoru v závodním voze, ale i drahé z důvodu nutnosti koupě další nádrže, fitinek, hadice atd. S touto jednotkou tedy nepotřebujete žádné další externí komponenty, jen nainstalujete ponorná čerpadla a fungujete. To uvolňuje prostor, snižuje hmotnost a zvyšuje bezpečnost, protože je potřeba méně spojů palivového potrubí a nejsou používána žádná externí palivová čerpadla. Díky své jedinečné konstrukci je to nejlehčí palivová jednotka na trhu, což jsou opět další drahocenné gramy k dobru. 

   

  • Držáky pro in-tank vysokotlaká palivová čerpadla, pro výkony 200 - 2000 hp

Jednotka CFC – závodní palivová jednotka s integrovanou záchytnou palivovou nádrží (surge tank) má integrovaný držak pro až dvě vysokotlaká palivová čerpadla Deatschwerks, AEM, Ti Automotive, Walbro, Bosch, Fuelab, Aeromotive a mnoho dalších. Držák je dimenzován pro všechna běžná 39mm palivová čerpadla, stejně jako pro větší Deatschwerks DW400, Walbro GST400/GST450/GST520, Bosch BR540 a Aeromotive Stealth 450. Aby bylo zajištěno, že je surge tank palivová nádrž vždy plná, jedno palivové čerpadlo je namontováno volně v palivové nádži. Je umístěno na výškově nastavitelném hliníkovém držáku a funguje jako přečerpávací palivové čerpadlo. Toto řešení zajišťuje stabilní průtok paliva i v závodních vozech s výkonem převyšujícím 1500 koňských sil. I díky tomu jsou CFC jednotky velmi oblíbené ve všech typech závodních automobilů.

    

       

Jednotka CFC je vhodná pro nejběžnější palivová čerpadla. Společně s montážními sadami palivového čerpadla Nuke Performance nebylo sestavení palivového systému nikdy tak snadné. Každá, precizně vyrobená, malá část jednotky CFC je příslibem, že bude vše perfektně fungovat se všemi typy paliv i v těch nejnáročnějších podmínkách.

   

  • Jak namontovat palivová čerpadla do Nuke Performance CFC Unit?

Jedno palivové čerpadlo namontované volně v palivové nádrži funguje jako podávací a zajišťuje, že vysokotlaká palivová čerpadla v rozměrné 2,0litrové vyrovnávací nádrži budou mít vždy dostatek paliva k maximálnímu krmení motoru. Nedostatek paliva může způsobit nejen pokles výkonu, ale i vážně poškodit motor, proto je CFC jednotka postavena tak, aby se to nestalo. Jednotka CFC je dodávána se vším, co potřebujete k instalaci palivových pump dle vašeho výběru, ale pro optimální funkčnost doporučujeme přidat jednu z našich montážních sad palivových čerpadel. Všechna palivová čerpadla lze bezpečně namontovat díky důmyslně umístěným pevným držákům na spodní straně jednotky.

      

   

  • Široká škála fitinek pro bezproblémové připojení každého palivového systému

Nuke Performance CFC Unit – Low profile Competition Fuel Cell Unit s integrovanou palivovou vyrovnávací nádrží je vybavena závity ORB namísto závitů UNF, které používaly na začátku. Výstupní port AN-10 ORB a zpětný port AN-8 ORB umožňují vybrat si ze široké škály různých dostupných fitinek typu ORB s různými úhly a přechody na všechny možné velikosti. Velký výstup typu AN-10 ORB s vysokým průtokem spojuje vnitřní palivová čerpadla do jednoho palivového vedení a minimalizuje potřebu externích pump, hadic, Y-bloků a fitinek. Součástí CFC Unit je i zpětný ventil s ochranou proti úniku paliva při převrácení o velikosti AN-6 (3/4 UNF) a v případě potřeby ho lze vyměnit za velikost až AN-10. Fitinky na výstup i vratku o velikostech AN-6, AN-8, AN-10 a AN-12 se prodávají samostatně jako příslušenství.

       

  • S jakými značkami a jakými typy palivových nádrží lze jednotku Nuke Performance CFC ATL použít?

Nuke Performance CFC ATL Unit  se hodí pro nejběžnější výrobce palivových nádrží, jako jsou ATL Saver Cells a jiné palivové nádrže, které jsou vyrobeny z tvrdšího materiálu a využívají standardizovaný 6x10" 24-šroubový montážní otvor pro plnicí desku a má dostupnou montážní hloubku alespoň 197 mm. Montáž je rychlá a snadná a CFC jednotka je dodávána se vším, co potřebujete k její montáži na většinu palivových nádrží. 

        

       

  • Jak funguje CFC jednotka Nuke Performance Competition?

Jednotka CFC funguje jako držák palivového čerpadla s integrovanou vyrovnávací nádrží, přičemž největší důraz je kladen na bezpečnost a nejvyšší výkon. Je navržena pro přímou montáž na závodní palivovou nádrž se standardizovaným montážním otvorem na 24 šroubů. Pro více informací o funkci jednotky CFC si prohlédněte video na Youtube vysvětlující její funkce nebo kontaktujte našeho prodejce, který vám o jednotce CFC řekne více.

          

       

  • Jakou nádrž byste měli použít pro jednotku Nuke Performance CFC?

Speciálně navržená vyšší CFC ATL jednotka je vyvinuta z nízkoprofilové verze, ale v tomto provedení umožňuje montáž bez jakýchkoliv úprav i do oblíbených palivových nádrží Saver Cell od ATL a Fuel Safe. Tyto palivové nádrže mají menší otvor než jiné nádrže, což vyžaduje tento nový design. CFC Unit s vyrovnávací nádrží v plnící desce Nuke Performance je dodávána jako samostatná jednotka pro použití v závodních palivových nádržích dle výběru nebo nádrži vlastní výroby s uchycením na 24 šroubů. Do čeho CFC jednotku nainstalujete je ale jen a jen na Vás. Záleží na tom, zda potřebujete nádrž s FIA homologací, případně zda jsou prioritou peníze nebo třeba hmotnost. Bez ohledu na to, jaká je Vaše odpověď, jednotka CFC je správnou volbou pro všechny tyto požadavky.

    

     

Jednou z výhod tohoto designu s vyšším profilem je, že vyžaduje menší minimální montážní hloubku, a to 197mm namísto 219 mm oproti předchozí verzi s plochým designem. Tato verze s vysokým profilem vyžaduje menší minimální montážní hloubku a hodí se i pro menší otvory a přitom se může pochlubit stejně špičkovou funkčností a jen o něco vyšší hmotností, než nízkoprofilová lehká verze. Aby to bylo co nejjednodušší, spojila společnost Nuke Performance své síly s několika výrobci palivových nádrží. Nyní tak nabízí dokonale přizpůsobené řešení se vším, co potřebujete pro rychlou a bezproblémovou montáž a hlavně spolehlivý provoz za všech podmínek.

     

  • Jak připojit palivová pumpy k elektrickým konektorům a palivovému vedení?

Jednotka CFC od Nuke Performance využívá předimenzované elektrické konektory a je odolná proti poruchám způsobeným únavou materiálů nebo nedostatečnou proudovou odolností. Nemusíte se tak obávat přetížení konektorů při maximálním zatížení. Pro podávací palivové čerpadlo jsou k dispozici dva elektrické konektory a pro vysokotlaká palivová čerpadla celkem tři konektory, což umožní spustit čerpadla ve dvou krocích nebo současně, pokud chcete. Palivové vedení mezi pumpou a jednotkou se připojuje pomocí přiložených fitinek (závit/čůro), ale doporučujeme použít jednu z montážních sad určených přímo pro daná palivová čerpadla. Získáte tak všechny výhody od snadné údržby, přes bezproblémovou funkčnost, dlouhou životnost až po vizuálně hezčí řešení.

     

            

  • Nízkoprofilové víčko palivové nádrže nebo vzdálené plnicí hrdlo pro 50mm palivovou hadici?

Jednotka CFC je dodávána s nízkoprofilovým plnícím uzávěrem s integrovanou ochranou proti převrácení. Ale pro ty, kteří dávají přednost použití dálkového plnění, je v nabídce také vzdálené plnicí hrdlo pro 50-52 mm palivovou hadici. Vejde se přímo do jednotky CFC a používá integrovanou ochranu proti převrácení namontovanou na spodní straně jednotky CFC. Dálkové plnicí hrdlo je k dispozici jako příslušenství.

       

         

  • Sady CFC Unit včetně nádrží ATL, Pyrotect a Nuke Performance

Přechod ze sériové palivové nádrže na aftermarket palivovou nádrž schválenou FIA nebyl nikdy jednodušší. V nabídce nyní naleznete vysokoprofilovou nízkoprofilovou CFC jednotku v kombinaci s palivovými nádržemi od ATL a Pyrotect. Pokud nevyžadujete FIA homologaci, můžete sáhnout po jednoduchém a zároveň cenově dostupném řešení v podobě 40 nebo 60 litrové palivové nádrže Alucell od Nuke Performance.

    

    

  • Výstup pro oddech AN-6 se hodí přímo k odvzdušňovací sadě pro jednotky CFC  

Jednotka CFC je vybavena ventilační redukční fitinkou AN-8 (3/4 UNF) do AN-6 samec s ochranou proti převrácení a nejjednodušší způsob, jak vyvést ventilační potrubí do bezpečné a funkční polohy, je nainstalovat ventilační sadu Nuke Perfromance Fuel Cell Vent Kit. K dispozici je v několika velikostech, od AN-6 po AN-12, takže si můžete vybrat sadu, která nejlépe vyhovuje Vašim potřebám. Pokud chcete použít větší průměr odvzdušňovacího potrubí než AN-6, je potřeba vyměnit i fitinku na odvzdušňovacím ventilu. Odvzdušňovací sada je dodávána s nitrilovou palivovou hadicí o délce 1 m a univerzálním vzduchovým filtrem, který zabraňuje pronikání nečistot do palivového systému.

       

     

  • Vyberte správný snímač (plovák) pro měření hladiny paliva

Pro bezpečné použití a stálý přehled je ideální montáž přesného snímače hladiny paliva. Jednotka Nuke Performance CFC je připravena pro použití nejběžnějších snímačů hladiny paliva, které využívají 5-šroubový vzor SAE. Jednotka CFC je dodávána s ultralehkou zaslepovací destičkou, kterou lze snadno vyměnit za snímač hladiny paliva dle výběru. K CFC jednotce si u nás můžete objednat i FLS, což je sada 90-Ohmového plováku odpovídající délky s budíkem o průměru 52mm a potřebnou kabeláží. Pro správný výběr plováku změřte hloubku palivové nádrže a odečtěte přibližně 20mm. Poté vyberte snímač hladiny paliva, který se nejvíce blíží Vašemu měření. Plovák je dostupný v délkách 203 až 406mm.

    

       

  • Jak správně namontovat CFC jednotku na závodní palivovou nádrž?

Jednotka CFC je vyrobena tak, aby vyhovovala standardnímu vzoru pro uchycení na 24 šroubů 6x10". V nabídce je také hliníková příruba, která umožňuje přišroubovat jednotku CFC k na zakázku vyrobené palivové nádrži. Tuto přírubu můžete buďto přivařit na vrchní část nádrže nebo použít jako vzor pro vyvrtání děr a obkreslení díry. CFC jednotku pak namontujete tak, že horní hliníková část nádrže bude mezi deskou a CFC jednotkou, které přitáhnete proti sobě. CFC jednotka je dodávána s těsněním typu Viton (pro všechny druhy paliv), které dokonale pasuje a utěsní i zakázkově vyráběné nádrže.

       

      

  • Sestavte svůj palivový systém pomocí Nuke Performance Full Flow palivových hadic a koncovek

Nuke Performance nabízí širokou škálu PTFE a nitrilových palivových hadic a fitinek vhodných pro každý projekt. Lehké plnicí jednotky palivových nádrží od společnosti Nuke Performance se dokonale hodí k palivovým hadicím řady Nuke Performance Full Flow. K dispozici jsou ve velikostech AN-4 až AN-12, ke kterým je možno doobjednat širokou škálu fitinek a příslušenství. A díky nabídce speciálně určeného nářadí pro palivové hadice nebylo sestavení palivového systému nikdy tak snadné.

    

     

  • Zrozeno ve Švédsku

Vyvinuto ve spolupráci s motorsportovými týmy z celého světa, díky nimž se CFC jednotky a celý sotiment Nuke Performance stal ikonou, jakou je dnes. Úspora hmotnosti je často stejně důležitá jako honba za výkonem a několika zákazníkům se podařilo ušetřit více než 10 kg přechodem na kompaktní a lehké řešení Nuke Performance. Nuke Performance CFC Unit - Competition Fuel Cell Unit s integrovanou surge tank nádrží se perfektně hodí pro aftermarketové závodní nádže a je navržena, vyvinuta a vyrobena ve Švédsku v nejvyšší možné kvalitě, se stejným puncem kvality jako ostatní díly v lehké motorsportové řadě Nuke Performance.

        

          

  • CFC ATL Competition Fuel Cell Unit specifikace:

Minimální montážní hloubka: 197mm

Rozteč šrubů pro montáž: 6x10" 24 šroubů

Elektrická přípojka vysokotlak: 3x konektor, 125A max

Elektrická přípojka podávací: 2x konektor, 125A max

Elektrické konekotry: závit M6

Šířka: 295mm

Délka: 194mm

Hmotnost: 2254g

Držák podávacího čerpadla: 1x

Držák vysokotlakého čerpadla: 2x

Vhodná paliva: Benzín, Metanol, Ethanol, E85, E100

Interní surge tank: ANO, 2 litry

Výstup: AN-10 ORB

Vratka: AN-8 ORB

Oddech: AN-8 (3/4" UNF)

         

  • Nuke Performance CFC Unit:

1 x Ultralehká jednotka CFC ATL

5 x 6mm (M6) elektrické konektory

2 x 1/4" BSPP fitinka na hadici do nádrže

1 x 1/4" BSPP záslepka při použití jen jedné vysokotlaké pumpy

2 x 39mm vložka pro držák vysokotlakých pump

1 x Víčko na CFC jednotku (víčko pro vzdálené plnění dostupné jako příslušentví)

1 x Dvojitý držák vysokotlaké a nastavitelný držák podávací pumpy

1 x Redukční AN-8 -> AN-6 bezpečnostní zpětný ventil

1 x FLS podložka, použávaná pro snímače hladiny aliva s nesymetrickým uchycením

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz