do88 big pack chlazení IC + chladiče pro BMW F8X M2C / M3 / M4
Kód: BIG-250-WCSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Tento produkt nabízí jednu z možných konfigurací BigPack chlazení pro BMW M2C / M3 / M4 F8X. Kompletní balíčky pro systém chlazení stlačeného vzduchu s přímou montáží!
Motor S55 s turbodmychadlem, který pohání BMW M2C / M3 / M4 F8X, používá vodou chlazený intercooler namontovaný nahoře místo klasického vzduchem chlazeného intercooleru. Sériový intercooler má jádro typu Tube&Fin s plastovými nádržemi. Tato konstrukce má své nevýhody, protože je náchylná k prasknutí a úniku chladicí kapaliny do motoru nebo k úniku tlaku přes těsnění nádrží.
Tento systém má samostatný chladicí okruh, který se skládá ze dvou paralelně spojených chladičů a čerpadla. Větší z těchto chladičů je umístěn v přední části středového chladicího systému, druhý menší chladič se nachází před pravým podběhem kola.
Tyto vozy jsou vybaveny plastovými trubkami intercooleru jak na teplé, tak na studené straně. Tyto trubky jsou slabým místem u jakéhokoli upraveného auta, a někdy i u sériového nastavení. Plastové trubky OE často praskají nebo se lámou, což způsobuje únik tlaku.
V do88 navrhli vylepšení pro všechny tyto díly pomocí pokročilého 3D skenování a 3D modelování ve skenovaném prostředí. Provedli CFD simulace a několik testů, aby zajistili, že dodávají to nejlepší výkonové vylepšení!
Můžete si vybrat mezi třemi různými možnostmi tohoto produktu:
- Intercooler a obě sady trubek intercooleru
- Intercooler a oba radiátory pro systém intercooleru - tento produkt
- Intercooler, obě trubky intercooleru a oba radiátory pro systém intercooleru
Výkonný intercooler do88 pomáhá vašemu motoru generovat více výkonu jak snížením teploty nasávaného vzduchu, tak snížením tlakové ztráty! Jedná se o bar-and-plate jednotku s 3D navrženými nádržemi svařenými technologií TIG. Má objem jádra o 85 % větší než sériový intercooler a překonává sériovou jednotku jak v proudění vzduchu, tak v chladicí účinnosti. O 16 % lepší proudění a o 9 °C nižší teploty nasávaného vzduchu – skutečné vylepšení!
Radiátory do88 pro systém chlazení stlačeného vzduchu snižují teplotu vody v systému, což vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu. To znamená více výkonu a stabilnější výkon. Dosahuje se toho zvětšením chladicí plochy, zvýšením tloušťky jádra a dobře navrženými jádry s vícekanálovými trubicemi!
Trubky intercooleru, jak ty z turbodmychadel do intercooleru, tak ty z intercooleru do škrticí klapky, jsou navrženy pro vyšší odolnost a zároveň zlepšení proudění vzduchu. Díky simulačním a fyzickým testům proudění bylo zajištěno, že zlepšení je ryze nadstandardní!
Pro více informací o jednotlivých dílech navštivte produktové stránky každého z nich viz související produkty:
- Intercooler
- Trubky z turba do intercooleru
- Trubka z intercooleru do škrticí klapky (J-trubka)
- Přední (velký) radiátor systému intercooleru
- Boční (malý) radiátor systému intercooleru
Hlavní výhody do88 BigPack (liší se podle konfigurace):
- Zvýšení maximálního výkonu o 13 hp! Naměřeno na voze s BootMod3 Stage 1 tune.
- Nejvyšší nárůst výkonu ve středním rozsahu o 25 hp!
- Nejvyšší nárůst točivého momentu o 52 Nm!
- O 9–14 °C nižší teploty nasávaného vzduchu, v závislosti na konfiguraci!
- O 16–17 % vyšší proudění vzduchu!
Kompatibilita:
BMW M2 Competition*
Modelové roky: 2019-2020
Model: F87
Poznámka: *BigPack s vodním chladičem, není vhodný pro tento model!
BMW M3 / M3 Competition
Modelové roky: 2015-2018
Model: F80
BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS
Modelové roky: 2015-2020
Model: F82 F83
Nahrazuje OEM číslo:
17517846235
11617846245
11617846246
11617848447
11618057992
Doplňkové parametry
Kategorie: | Díly motoru a příslušenství |
---|---|
Značka: | BMW |
Model: | 2-Series, 3-Series, 4-Series |
Typ: | 2012-2018 (F30, F31, F34, F80), 2013-2020 (F32, F33, F36, F82, F83), 2014-2020 (F22, F23, 1C, F87) |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.