do88 boční vodní chladič pro BMW F8X M2C / M3 / M4

Kód: WC-360
Neohodnoceno
Značka: do88
18 490 Kč 15 281 Kč bez DPH
Na dotaz

do88 výkonný chladič pro systém intercooleru pro BMW M3 / M4 F8X poskytuje dvojnásobný objem jádra, 5°C nižší teplotu nasávaného vzduchu a zlepšuje výkon při náročné jízdě.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

do88 výkonný chladič pro systém intercooleru, navržený pro snadnou instalaci ve vašem BMW M3 / M4 F8X.

Motor S55 s turbodmychadlem, který pohání BMW M3 / M4 F8X, využívá vodou chlazený intercooler namontovaný nahoře místo klasického vzduchem chlazeného intercooleru. Tento systém chlazení má vlastní okruh s dvěma paralelně propojenými chladiči a čerpadlem. Větší z těchto dvou chladičů je umístěn v přední části středového chladicího modulu, zatímco menší je umístěn před pravým podběhem kola.

Snížení teploty vody v tomto okruhu přímo zlepšuje chlazení stlačeného vzduchu (nižší IAT). Proto je důležité mít v tomto systému vysoce výkonné chladiče, které udrží nízkou a stabilní teplotu nasávaného vzduchu i při náročné jízdě. Při vývoji produktové řady pro BMW F8X M3 / M4 jsme během testů jasně viděli, že vrcholový výkon je přímo spojen s teplotou nasávaného vzduchu (IAT).

Při navrhování našeho vylepšeného výkonného chladiče jsme začali 3D skenováním prostoru před pravým podběhem kola našeho M3 Competition, a to jak s nárazníkem, tak bez něj. Díky tomu jsme získali přesný 3D model dostupného prostoru pro zvětšení chladiče. Zjistili jsme, že velikost tohoto chladiče lze výrazně zvětšit jak v čelní ploše, tak v tloušťce, pokud navrhneme také nový vzduchový kanál mezi chladičem a krytem nárazníku.

Náš finální design zahrnuje 68mm silné dvouřadé jádro s trubicemi s více kanály. Zachovali jsme jednoduchý průchozí tok chladicí kapaliny jako u OEM chladiče. Náš design rozšiřuje výšku a tloušťku jádra o 28 mm, což vede k nárůstu čelní plochy o 18 % a objemu jádra o 100 %. Aby bylo možné tento masivní chladič nainstalovat, navrhli jsme krásný vzduchový kanál z uhlíkových vláken, který je vyroben z prepreg materiálu v autoklávu. Náš chladič je navržen pro snadnou instalaci se sériovými chladicími vedeními.

Tyto vylepšení vedly v našich testech ke snížení teploty nasávaného vzduchu o 5°C v kombinaci s naším bočně namontovaným vylepšeným chladičem.

Tato práce přináší produkt, který zlepší výkon vašeho vozu, ať už se jedná o sériový vůz nebo vysoce upravený stroj. Na trati, na silnici i při sprintu – tento chladič bude vaším spolehlivým společníkem!

Hlavní výhody do88 chladiče (ve srovnání s OEM):

  • Větší objem jádra: 3393 cm³ (1693 cm³), o 100 % větší!
  • Větší čelní plocha: 499 cm² (423 cm²), o 18 % větší!
  • Nižší teplota vzduchu za intercoolerem při stejných podmínkách: 34°C (39°C), o 5°C nižší!*
  • Vysoce účinné jádro s 8mm lamelami s multi-louvered designem.
  • Trubky jádra s více kanály.
  • Naměřeno při plné akceleraci 0-240 km/h na letištní dráze za stejných podmínek.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz