do88 carbonové sání pro BMW M240i M340i G20 G42 se vstupem do turba

Kód: LF-240-INL-OE
Novinka
Neohodnoceno
Značka: do88
22 900 Kč 18 926 Kč bez DPH
Na dotaz

Sada sacího systému do88 pro BMW M240i a M340i je navržena pro vysoký výkon a zlepšuje průtok vzduchu až o 24 % v kombinaci s volitelným do88 Turbo inletem. Systém poskytuje skvělou filtraci, nižší teploty nasávaného vzduchu a lepší odezvu turbodmychadla. Plně uzavřený design minimalizuje sálavé teplo a je kompatibilní s továrním i aftermarketovým turbodmychadlem.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

do88 s hrdostí představuje sadu sacího systému pro BMW M240i a M340i, navrženou pro vysoký výkon!

Filtrace, průtok vzduchu a teplo jsou klíčové faktory při navrhování nového sacího systému pro motor s turbodmychadlem.

Náš sací systém do88 byl vyvinut tak, aby poskytl turbu dobré filtrování, zlepšil cestu proudění vzduchu a zároveň udržel nízké teploty nasávaného vzduchu. Jednou z výzev při navrhování tohoto sacího systému pro motor B58 Gen 2 je jeho umístění – nachází se přímo vedle výfukového potrubí, které rychle zvyšuje teplotu v této části motorového prostoru.

Vysoké teploty nasávaného vzduchu jsou pro výkon motoru katastrofální, protože turbo musí vytvářet tlak s horkým, méně hustým vzduchem. Proto je plně uzavřený sací systém jediným způsobem, jak zajistit, že teploty nasávaného vzduchu (IAT) budou minimální. Plně uzavřený systém však představuje výzvu, protože to znamená omezení proudění vzduchu, když je zde pouze jeden tovární přívod vzduchu ve spodní části airboxu. Během vývoje jsme zjistili, že systém musí mít sekundární přívod vzduchu, aby se odstranilo toto omezení. Náš uzavřený airbox je navíc vybaven tepelným štítem, který minimalizuje přenos sálavého tepla z výfukového potrubí. Abychom zajistili dostatečný objem vzduchu kolem filtru, navrhli jsme velký 7" airbox, který samozřejmě ponechává prostor pro výztuhy tlumičů.

Pro náhradu tovární sací hadice jsme navrhli hladkou, větší karbonovou trubku. Začíná s průměrem 105 mm (4,1 palce) a plynule se zužuje, aby sedla na vstup turbodmychadla. Na sací trubce je umístěn náš velký speciálně navržený vzduchový filtr. Tento filtr obsahuje hustě tkanou bavlněnou gázu pro vynikající filtraci. Filtr je samozřejmě omyvatelný a znovu použitelný, aby bylo zajištěno optimální výkon a dlouhá životnost.

Systém je k dispozici v několika různých variantách. Je kompatibilní s původním vstupem turba, ale také s CNC obráběnými vstupy turba od do88. Naše vstupy turba jsou k dispozici ve dvou verzích – pro původní turbo nebo pro hybridní turbo Pure 800. Obě mají obrovské připojení hadice o průměru 89 mm (3,5") směrem k sací trubce a mají pečlivě vypočítaný optimalizovaný poloměr pro výrazné zlepšení proudění vzduchu. Přidání do88 Turbo inlet účinně odstraňuje všechna úzká hrdla před turbem, aby se zabránilo přetížení i při vysokých výkonech!

Testy provedené na naší zkušební stolici SuperFlow SF1020 jasně ukazují význam tohoto volitelného Turbo inletu. Samotný sací systém nabízí výrazné zlepšení průtoku vzduchu o 15 %. V kombinaci s do88 Turbo inlet (pro původní turbo) se celkový nárůst průtoku vzduchu zvyšuje na úctyhodných 23 %! Tuto kombinaci důrazně doporučujeme.

Původní airbox a sací hadice turba jsou navrženy s prvky, které minimalizují hluk vytvářený turbem a nasáváním vzduchu. Konkrétně tovární sací hadice obsahuje dva zvukové tlumiče, které zajišťují tichý chod turba. Na rozdíl od toho náš sací systém neobsahuje tyto prvky snižující hluk, což umožňuje slyšitelnější zvuk točícího se turba a nasávání vzduchu.

Sada je dostupná ve třech verzích, v závislosti na aplikaci turba:

  • Bez do88 Turbo inlet. Sací systém se připojuje k továrnímu plastovému vstupu turba.
  • Včetně CNC obráběného do88 Turbo inletu* navrženého pro tovární turbo. Upozornění čtěte níže*.
  • Včetně CNC obráběného do88 Turbo inletu* navrženého pro turbo Pure 800. Upozornění čtěte níže*.
  • do88 Turbo inlet neobsahuje žádný topný element pro klikovou skříň, což znamená, že kabelové připojení vozu bude odpojeno. Doporučujeme provést individuální úpravu softwaru, aby nedošlo k rozsvícení kontrolky motoru (CEL – Check Engine Light).

Klíčové vlastnosti:

  • Velký 105mm (4,1”) speciálně navržený bavlněný vzduchový filtr s hustou bavlněnou gázou. Filtr se dodává bez naneseného filtračního oleje, proto doporučujeme aplikovat olej na bavlněné filtry pro zvýšení filtrace, pokud jezdíte v prašném prostředí. Například můžete použít olej BMC Filter s číslem dílu "WAFLU250".
  • Omyvatelný vzduchový filtr pro optimální výkon a dlouhou životnost.
  • Doporučujeme čistit vzduchový filtr každých 10 000 km, používejte univerzální čisticí prostředky navržené pro bavlněné vzduchové filtry. Například můžete použít čisticí kapalinu BMC s číslem dílu "WADET500".
  • Plně uzavřený design, který zajišťuje, že do systému proudí pouze studený vzduch, což udržuje nízké teploty nasávaného vzduchu.
  • Precizní konstrukce optimalizovaná pro neomezený průtok vzduchu.
  • Optimalizováno pro upravené motory, hybridní turba a velké turbodmychadlové sady.
  • Zvyšuje průtok vzduchu až o 24 % v kombinaci s volitelným do88 Turbo inletem navrženým pro původní turbo.
  • Snížený pokles tlaku a menší zátěž na tovární komponenty ve srovnání s továrním sáním.
  • Vylepšená odezva škrticí klapky a turbodmychadla.
  • Hladký design bez ostrých nebo náhlých ohybů nebo omezení.
  • Zvýrazněný zvuk nasávání vzduchu a turbodmychadla.
  • Kompatibilní s většinou budoucích úprav, jako jsou upgrady turbodmychadel.
  • Odolný vůči UV záření a teplu, s lesklým čirým povrchem pro dlouhotrvající ochranu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz