do88 carbonové sání pro BMW Z4 G29 40i se vstupem do OEM turba
Kód: LF-230-INL-OE-BMWDetailní popis produktu
do88 s hrdostí představuje Sací systém pro Toyota GR Supra 3.0 A90 (MK5) a BMW Z4 M40i, navržený pro dosažení vysokého výkonu!
Při návrhu sacího systému pro motor s turbodmychadlem jsou klíčové faktory filtrace, proudění vzduchu a teplota. Náš sací systém byl vyvinut pro zajištění dobré filtrace, zlepšení proudění vzduchu a udržení nízkých teplot sání. Jeden z hlavních problémů umístění tohoto sacího systému pro motor B58 Gen 2 je jeho poloha přímo vedle výfukového potrubí, které rychle zahřívá tuto část motorového prostoru.
Vysoké teploty vzduchu přicházejícího do motoru mají negativní vliv na výkon, protože turbo musí pracovat s horkým, méně hustým vzduchem. Proto je plně uzavřený sací systém jediným správným řešením, které zajistí udržení teploty vzduchu (IAT) na minimu. Avšak uzavřený systém vytváří omezení, protože má pouze jeden vstup vzduchu na spodní straně vzduchového filtru. Během vývoje jsme zjistili, že je nutný druhý přívod vzduchu k odstranění tohoto omezení. Naše uzavřená airbox obsahuje také tepelný štít pro minimalizaci tepelného přenosu z výfukového potrubí. Abychom zajistili dostatek vzduchu kolem filtru, navrhli jsme velkou 7" airbox, která poskytuje i místo pro vzpěry.
Náhrada tovární sací hadice zahrnuje větší a hladší karbonovou trubku s průměrem 105 mm (4,1 palce), která se zužuje pro bezproblémové napojení na vstup turbodmychadla. Na sací trubku je připevněn náš velký, na míru navržený vzduchový filtr, vyrobený z hustě pletené bavlněné gázy pro vynikající filtraci. Filtr je omyvatelný a znovu použitelný, zajišťující optimální výkon a dlouhou životnost.
Systém je dostupný v několika provedeních a je kompatibilní jak s originálním turbodmychadlem, tak s CNC obráběnými Turbo inlety do88. Naše Turbo inlety jsou dostupné ve dvou verzích – pro originální turbo nebo pro hybridní turbo Pure 800. Obě verze mají velký 89mm (3,5") vstupní připojení a pečlivě vypočítaný rádius pro optimalizované proudění vzduchu. Přidání do88 Turbo inlety účinně odstraňuje všechny omezení před turbodmychadlem, čímž se zamezí nežádoucím tlakům i při vysokých výkonech!
Testy provedené na naší SuperFlow SF1020 testovací lavici jasně ukazují význam tohoto volitelného Turbo inlety. Samotný sací systém nabízí výrazné zvýšení průtoku vzduchu o 15 %. V kombinaci s do88 Turbo inletem (pro originální turbodmychadlo) celkové zvýšení průtoku vzduchu dosahuje až 23 %! Tuto kombinaci vřele doporučujeme.
Originální airbox a sací hadice jsou navrženy s prvky, které minimalizují hluk produkovaný turbodmychadlem a indukcí vzduchu. Konkrétně tovární sací hadice obsahuje dva tlumiče zvuku, aby turbo pracovalo tišeji. Náš sací systém naopak neobsahuje tyto prvky snižující hluk, což umožňuje slyšitelnější zvuk spouštění turba a indukce vzduchu.
Sada je dostupná ve třech verzích, v závislosti na aplikaci turbodmychadla:
- Bez do88 Turbo inlety. Sací systém se připojuje na originální plastový turbo inlet.
- Včetně CNC obráběné do88 Turbo inlety* navržené pro originální turbodmychadlo.
- Včetně CNC obráběné do88 Turbo inlety* navržené pro turbodmychadlo Pure 800.
- do88 Turbo inlet neobsahuje žádný topný prvek klikové skříně, což znamená, že konektor kabelu vozu bude odpojen. Doporučujeme vytvořit vlastní úpravu ECU, aby se zabránilo rozsvícení kontrolky motoru (CEL).
Klíčové vlastnosti:
- Velký 105mm (4,1”) na míru navržený bavlněný filtr s hustě pletenou bavlněnou gázou. Filtr je dodáván bez naneseného oleje, doporučujeme aplikovat bavlněný olej pro filtraci vzduchu, pokud jezdíte v prašném prostředí. Například olej BMC s číslem dílu "WAFLU250".
- Omyvatelný filtr pro optimální výkon a dlouhou životnost.
- Doporučujeme čistit filtr každých 10 000 km, použijte univerzální čisticí prostředek určený pro bavlněné filtry. Můžete například použít BMC čisticí prostředek s číslem dílu "WADET500".
- Plně uzavřený / zapečetěný design, zajišťující, že do systému bude přiváděn pouze studený vzduch, aby byly teploty vzduchu nízké.
- Precizně navržený a optimalizovaný pro neomezený průtok vzduchu.
- Optimalizováno pro motory s úpravou, hybridní turbodmychadla a velké turbo kity.
- Zvyšuje průtok vzduchu až o 24 % v kombinaci s volitelnou do88 Turbo inlet navrženou pro originální turbodmychadlo.
- Snížený tlak a menší zátěž na tovární komponenty ve srovnání s originálním sáním.
- Zlepšená odezva plynu a tlaku turbodmychadla.
- Hladký design bez ostrých ohybů nebo omezení.
- Produkuje lepší zvuk indukce od turbodmychadla a obtokového ventilu.
- Kompatibilní s většinou budoucích úprav, např. upgrade turbodmychadla.
- UV a tepelně odolný, vysoce lesklý povrch pro dlouhotrvající ochranu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Díly motoru a příslušenství |
---|---|
Značka: | BMW |
Model: | Z4 |
Typ: | 2018-____ (G4Z, G29) cabrio |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.