do88 charge cooler manifold MERA pro BMW G-Serie (B58) 40i
Kód: ICM-430-G-BMWDetailní popis produktu
Vylepšete výkon svého motoru B58 s mezichladičem do88!
Pozadí Motor B58, který byl uveden s modelovou řadou F-series před několika lety, se ukázal jako skutečný klenot, schopný vysokého výkonu a s vynikajícím charakterem. Nicméně má několik slabých míst, která je třeba řešit, a to jak z hlediska výkonu, tak i spolehlivosti. B58 je vybaven mezichladičem vzduch-voda, který je spojen s čelním tepelným výměníkem (vodním chladičem). Tento výměník chladí vodu proudící mezichladičem, což následně pomáhá odvádět teplo z nasávaného vzduchu před jeho vstupem do motoru. Mezichladič je integrovaný do sacího potrubí motoru B58, což z něj dělá složitou a hustou konstrukci, která vyžaduje precizní návrh a výrobu od nás jako výrobce aftermarketových dílů.
Problémy s továrními komponenty Majitelé upravených motorů B58 se často setkávají s rychlým přehříváním systému chlazení vzduchu při zátěži, zejména při jízdách na závodní dráze. Zvýšené teploty nasávaného vzduchu mohou způsobit, že řídící jednotka (ECU) sníží výkon nebo dokonce přepne vůz do nouzového režimu. I při běžné sportovní jízdě se mohou vyskytnout podobné problémy.
Kromě toho není tovární přímý vstřikovací systém, i přes své zjevné výhody, dobře přizpůsoben pro vysokovýkonné aplikace nebo používání směsi s ethanolem. Aby bylo možné vstříknout více paliva, mnozí majitelé instalují distanční podložky pro vstřikovače mezi sací potrubí a hlavu válců. Nevýhodou tohoto řešení je, že vstřikovače jsou v nevhodném úhlu, což způsobuje, že palivo naráží na stěny sacích kanálů, což může vést k hromadění paliva.
Jak to často bývá, tovární komponenty se stávají omezujícím faktorem, pokud se snažíte dosáhnout vysokých výkonů, zejména z hlediska průtoku vzduchu. Tovární (OE) sací potrubí je jedním z těchto komponentů, které nejen omezují průtok vzduchu, ale také představují značné riziko prasknutí při vysokém tlaku, díky své plastové konstrukci.
Řešení od do88 Bar&Plate jádro Náš mezichladič využívá technologii Bar&Plate, což je konstrukce s hustě uspořádanými chladicími lamelami, které poskytují skvělý přenos tepla. Jádro má tloušťku přesně 102 mm (4 palce), což maximalizuje jeho účinnost pro tuto aplikaci. Jak vzduchové, tak i vodní lamely byly pečlivě navrženy, aby dosáhly ideální rovnováhy mezi optimálním chlazením a průtokem vzduchu.
Inovativně navržené litinové nádrže Nádrže jsou navrženy tak, aby rovnoměrně distribuovaly chladicí vodu i vzduch skrze jádro. Vývoj těchto nádrží zahrnoval komplexní proces, který zahrnoval 3D skenování, několik iterací návrhu, následovanou analýzou proudění (CFD) a 3D tiskem, než jsme dosáhli finálního prototypu. Zvolili jsme litinové nádrže místo CNC obrábění, protože lití umožňuje složitější tvary, které lépe plní požadovanou funkci. Pro nás je maximální výkon důležitější než pouhý vzhled.
Kompatibilita s krytem motoru Klíčovým cílem během vývoje našeho mezichladiče do88 bylo zajistit kompatibilitu s původním krytem motoru. Je jasné, že nadšenci preferují zachovat originální vzhled svého motorového prostoru, pokud je to možné. S tímto vědomím jsme věnovali značné úsilí, aby náš mezichladič nejen poskytoval výrazné zlepšení výkonu, ale také se vešel pod kryt motoru. Dokonce jsme zvládli náročný úkol integrovat naše pomocné palivové lišty pod kryt motoru. Detail je důležitý a tato jedinečná vlastnost dělá z do88 kit konkurenceschopný.
Klíčové vlastnosti Univerzální design potrubí: Náš výstupní tank je předem připraven pro instalaci pomocného vstřikování paliva. Speciálně vyrobená palivová lišta s vnitřními závity AN-8 je dostupná jako samostatný produkt a snadno se instaluje do výstupního tanku. Navrhli jsme ji pro kompatibilitu s injektory typu Injector Dynamics ID1050x-34-14 nebo Bosch EV14 Compact (K). Pokud se rozhodnete nepoužívat pomocné vstřikování, poskytujeme záslepky pro vstřikovače pro vaše pohodlí. Každý válec na výstupním tanku je navíc vybaven portem 1/8" NPT, vhodným pro vstřikování oxidu dusného nebo metanolu - často používanou úpravu výkonu pro motor B58 (zátky jsou součástí balení).
Další měřící a podtlakové porty Do strany sacího tanku jsme integrovali podložku se třemi porty přímo do odlitku. Tato funkce nabízí flexibilitu pro měření dalších parametrů nebo jako zdroj podtlaku. Pokud tyto porty nevyužijete, jsou součástí balení záslepky. Dva porty 1/8" BSPT jsou strategicky umístěny na vrcholu zadní vodní nádrže a slouží k monitorování teploty vody nebo k odvzdušnění systému. I zde jsou v balení záslepky.
Pokročilá tepelná izolace Součástí sacího potrubí je speciální tepelně izolační podložka, která je navržena tak, aby izolovala hliníkové sací potrubí od tepelného přenosu z hlavy válců. Tato podložka efektivně snižuje teplotu nasávaného vzduchu a pomáhá minimalizovat přehřívání. Oproti plastovému OE sacímu potrubí je náš do88 vyroben z hliníku, který zvládá vyšší tlaky. Tepelně izolační podložka omezuje tepelný přenos, což je u hliníkových komponentů běžné. Podložka je opatřena robustním těsněním díky speciálním FKM-silikonovým O-kroužkům, které jsou instalovány v přesně frézovaných drážkách pro dokonalé těsnění.
Podrobnosti o produktu:
- Vysokovýkonné Bar&Plate jádro, 102 mm (4") silné, 11 vodních chladicích řad oproti OE 6 řadám.
- Nižší teplota nasávaného vzduchu: 26°C oproti OE 41°C.
- Lepší průtok vzduchu: 47% nárůst!
- Výkonový zisk: až 18 hp a točivý moment až 28 Nm.
- Snadný přístup k olejovému filtru pro rychlou výměnu oleje.
- Plug-and-play design, nevyžaduje žádné úpravy při instalaci.
- Kompatibilní s OE i aftermarketovými kryty motoru.
Tento produkt je navržen pro maximální výkon bez kompromisů v designu nebo funkčnosti.
Kompatibilita:
Toyota GR Supra MK5 (A90)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2019 -
BMW 2' M240i M240iX (G42)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2021 -
BMW 3' M340i M340iX (G20 G21)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2018 -
BMW 4' M440i M440iX (G22 G23 G26)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2021 -
BMW 5' 540i 540iX (G30 G31)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2018 -
BMW 6' 640i 640iX (G32)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2018 -
BMW 7' 740i 745e (G11 G12)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2018 -
BMW 8' 840i 840iX (G11 G12)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2018 -
BMW X3 M40iX (G01)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2018 -
BMW X4 M40iX (G02)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2018 -
BMW X5 40iX (G05)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2017 -
BMW X6 40iX (G06)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2018 -
BMW X7 40iX (G07)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2017 -
BMW Z4 M40i (G29)
Engine: B58 Gen 2
Model years: 2017 -
Doplňkové parametry
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.