do88 charge cooler manifold pro BMW F-serie B58 40i
Kód: ICM-440-KDetailní popis produktu
Vylepšete výkon svého motoru B58 s plnicím chladičem do88!
Pozadí Motor B58, představený s řadou F, se ukázal být skutečným klenotem s vysokým výkonem a skvělým charakterem. Nicméně, existuje několik slabin, které je třeba řešit jak z hlediska výkonu, tak spolehlivosti. Motor B58 je vybaven vodním chladičem stlačeného vzduchu, který je propojen s předním výměníkem tepla (vodním chladičem). Tento výměník tepla slouží k ochlazování vody cirkulující v chladiči stlačeného vzduchu, což pomáhá odvádět teplo z nasávaného vzduchu před jeho vstupem do motoru. Chladič stlačeného vzduchu je integrován do sacího potrubí motoru B58, což z něj činí složitou a hustou konstrukci, která vyžaduje přesnost v návrhu a výrobě.
Problémy s originálními díly Majitelé naladěných motorů B58 často čelí problému rychlého zahřívání systému chlazení stlačeného vzduchu, zejména při použití vozidla na závodních tratích. Zvýšené teploty nasávaného vzduchu mohou způsobit, že řídicí jednotka sníží výkon nebo dokonce přepne vozidlo do nouzového režimu. Podobné problémy mohou nastat i při dynamické jízdě na běžných silnicích.
Kromě toho továrně instalovaný systém přímého vstřikování, ačkoliv má své výhody, není ideální pro aplikace s vysokým výkonem nebo použití s ethanolovými směsmi. Mnozí proto instalují distanční vložky pro vstřikovače mezi sací potrubí a hlavu válců, což však může způsobit nesprávné umístění vstřikovačů a potenciálně vést k hromadění paliva.
Stejně jako u mnoha originálních dílů se mohou stát omezujícími faktory při snaze o dosažení vysokého výkonu, zejména z hlediska proudění vzduchu. Tovární (OE) sací potrubí je takovým komponentem, který nejen omezuje proudění vzduchu, ale také představuje riziko prasknutí při vysokém plnicím tlaku kvůli plastové konstrukci.
Řešení od do88 Bar&Plate jádro Naše sací potrubí obsahuje Bar&Plate jádro chlazení stlačeného vzduchu s hustě uloženými chladicími lamelami, které poskytují skvělý přenos tepla. Jádro má přesně 102 mm (4 palce) tloušťky, což maximalizuje jeho účinnost. Charakteristiky vzduchových a vodních lamel byly pečlivě zhodnoceny, aby se dosáhlo ideální rovnováhy mezi optimálním chlazením a prouděním vzduchu.
Inovativně navržené litinové koncové nádrže Stlačený vzduch a chladicí voda jsou rovnoměrně distribuovány po celém jádru díky pečlivě navrženým litinovým koncovým nádržím. Vývoj těchto nádrží zahrnoval proces 3D skenování, několik návrhových iterací a následnou analýzu proudění a 3D tisk prototypů. Rozhodli jsme se pro litinové koncové nádrže namísto CNC obrábění, protože lití umožňuje složitější tvary, které lépe plní požadovanou funkci.
Kompatibilita s krytem motoru Cílem během vývoje našeho sacího potrubí do88 bylo zachovat kompatibilitu se standardním krytem motoru. Vynaložili jsme značné úsilí na návrh chladiče stlačeného vzduchu, který nejen významně zvyšuje výkon, ale také umožňuje zachovat původní vzhled motorového prostoru.
Klíčové vlastnosti:
- Vysokovýkonné Bar&Plate jádro pro chlazení stlačeného vzduchu, tloušťka 102 mm (4 palce).
- Nižší teploty nasávaného vzduchu: 26°C ve srovnání s OEM 40°C.
- Zlepšené proudění vzduchu, snížený zpětný tlak.
- CNC obráběné příruby pro přesné uchycení a lepší těsnění.
- Integrované 1/8 NPT porty pro nitro nebo vstřikování metanolu.
- Kompatibilita s krytem motoru s úpravou pro použití pomocného palivového systému.
- Tepelně izolační distanční vložka pro snížení přenosu tepla z hlavy válců.
Kompatibilita:
BMW 1' M140i M140iX (F20 F21)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2015 -
BMW 2' M240i M240iX (F22 F23)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2015 -
BMW 3' 340i 340iX (F30 F31 F34)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2014 -
BMW 4' 440i 440iX (F32 F33 F36)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 03/2015 -
BMW 5' 540i 540iX (G30 G31)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2015 -
BMW 6' 640i 640iX (G32)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2016 -
BMW 7' 740i 740iX (G11 G12)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2014 -
BMW X3 M40iX (G01)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2016 -
BMW X4 M40iX (G02)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 03/2017 -
Doplňkové parametry
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.