do88 charge cooler manifold pro BMW M2, M3, M4 s motory S58
Kód: ICM-450-KDetailní popis produktu
Zvyšte výkon svého motoru S58 s do88 Charge Cooler Manifoldem!
Pozadí
Motor S58, který byl představen v modelech G80/G82 M3/M4 (od roku 2021+), se osvědčil jako skvělý motor s vysokými výkony a charakterem. Přesto má několik slabých míst, které je třeba řešit jak z hlediska výkonu, tak spolehlivosti. Motor S58 je vybaven chladičem sání (charge cooler), který je spojen s čelním výměníkem tepla (vodní chladič). Tento výměník slouží k ochlazení vody proudící skrz chladič vzduchu, což napomáhá odvádět teplo ze vzduchu vstupujícího do motoru.
Výzvy s továrními komponenty
Chladič sání je integrován do sacího potrubí motoru S58, což činí jeho konstrukci složitou a náročnou na přesnost výroby. Tato integrace je sice efektivní, ale její výkon je omezen trubkovým jádrem spojeným s plastovými nádržemi pomocí spon. Tyto spony představují slabé místo, kdy se při vyšším tlaku často objevují závady.
Majitelé upravených motorů S58 se potýkají s přehříváním systému chlazení sání, zvláště při jízdě na okruhu. Zvýšené teploty sání mohou přinutit ECU ke snížení výkonu, nebo dokonce přepnutí vozu do nouzového režimu.
Dalším problémem je omezený přísun paliva do motoru při využívání ethanolových směsí či výkonových úprav. Mnozí se proto uchylují k úpravám sacího potrubí a dodatečné instalaci vstřikovačů.
Sériové komponenty se často stávají omezením při dosažení vysokých výkonů, zejména pokud jde o průtok vzduchu a odolnost plastového sacího potrubí při vysokém tlaku.
Řešení od do88
Jádro Bar&Plate
Náš sací systém využívá konstrukci jádra Bar&Plate o tloušťce 127 mm (5 palců), která maximalizuje přenos tepla díky hustě uloženým chladícím žebrům. Naše jádro je o 62 % větší než sériové a bylo pečlivě navrženo pro dosažení optimálního chlazení i proudění vzduchu.
Inovativní konstrukce odlitých nádrží
Vzduch a chladicí kapalina jsou rovnoměrně distribuovány skrze jádro pomocí pečlivě navržených odlitých nádrží. Při vývoji jsme využili 3D skenování, CFD analýzy a prototypování pomocí 3D tisku, abychom dosáhli finálního designu.
Klíčové vlastnosti
- Všestranný design sacího potrubí: Připraveno pro pomocné vstřikování paliva, včetně palivové lišty s AN-8 závity.
- Dodatečné měřící a vakuové porty: Integrované 1/8" NPT porty pro snímání parametrů nebo připojení vakuového zdroje.
- Pokročilé tepelné řízení: Součástí je teplotní bariéra, která izoluje sací potrubí od tepelného přenosu z hlavy válců.
- Lepší průtok vzduchu: O 21 % vyšší průtok vzduchu při poklesu tlaku 0,05 bar oproti sériovému řešení.
- Odolnost vůči vysokému tlaku: Konstrukce z hliníku zvládá vyšší tlak než plastové OE potrubí.
- Plug-and-play instalace: Snadná montáž bez nutnosti úprav.
Produktové detaily:
- Jádro Bar&Plate o tloušťce 127 mm (5 palců).
- Udržuje nižší teploty sání než OE sací systém (28,5 °C vs. OEM 33 °C).
- Kompatibilní s injektory Bosch EV14 (krátké) a Injector Dynamics ID1050x-34-14.
- Palivová lišta a záslepky pro vstřikovače jsou součástí balení.
- Každý válec má vlastní port pro vstřikování methanolu nebo oxidu dusného.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Díly motoru a příslušenství |
---|---|
Značka: | BMW |
Model: | 2-Series, 3-Series, 4-Series |
Typ: | 2019-____ (G20, G80, G81), 2020-____ (G22, G26, G82, G83), 2021-____ (G42, G2C, G87) coupe |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.