do88 intercooler kit Porsche 911 991.1 991.2 Turbo na OEM Y-pipe

Kód: ICM-270-OEM
Novinka
Neohodnoceno
Značka: do88
101 900 Kč 84 215 Kč bez DPH
Na dotaz

Tento výkonný chladič, uvedený na trh v lednu 2022, nabízí až o 17°C chladnější nasávaný vzduch a o 19 % vyšší průtok vzduchu než standardní jednotky. Obsahuje 3D navržené litinové koncové nádrže, karbonové průvodce vzduchem a vysoce kvalitní silikonové hadice. Optimalizován pro maximální výkon a efektivitu.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Skutečný výkonnostní upgrade chladiče pro 991 Turbo / Turbo S

Tento chladič je nejdokonalejší ze všech produktů, které dnes nabízíme, MERA uvedený na trh v lednu 2022!

  • Chladnější teplota nasávaného vzduchu za stejných podmínek: 40°C/104°F (57°C/134,6°F), o 17°C/30,6°F nižší. Viz diagram níže.
  • Více vzduchu pro váš motor, menší zpětný tlak a lepší průtok vzduchu! Průtok vzduchu při tlakovém poklesu 0,175 bar / 2,54 psi: 726 CFM (607 CFM), o 19 % vyšší (chladiče do88 + OE y-pipe vs. OE chladič + OE y-pipe)! Viz diagram níže.
  • 3D, volně tvarované litinové koncové nádrže.
  • Na míru navržené karbonové průvodce ambientním vzduchem.
  • Dodáváno s vysoce kvalitními silikonovými hadicemi a příslušenstvím pro instalaci.

MERA znamená více – více chlazení, lepší průtok vzduchu, vyšší výkon. Jednoduše, MERA!

Po důkladném průzkumu trhu na začátku vývoje našeho chladiče pro 991 jsme pochopili, že mnoho produktů na trhu ve skutečnosti nenabízí skutečný upgrade, ale spíše je na stejné úrovni jako standardní jednotky 991, nebo v některých případech jsou dokonce horší. Uvědomili jsme si, že nemůžeme šetřit na nákladech a musíme vytvořit nejlepší možné řešení pro daný prostor v autě!

Po uvedení tohoto chladiče na trh v roce 2018 jsme se rozhodli pro jádro Tube&fin vyráběné ve Velké Británii, což umožnilo skvělé chlazení a průtok vzduchu s nízkou hmotností. Ukázalo se jako velmi efektivní v průběhu let, prezentováno na různých 1000 HP sestavách. Na jaře 2022 jsme přistoupili k dalšímu vývoji produktů do88. Po důkladném testování jsme se rozhodli přejít na Bar&Plate jádro motorsportové kvality od Garrett, čímž jsme tento již vysoce efektivní upgrade posunuli na další úroveň.

Celkové rozdíly:

  • 13% vyšší průtok vzduchu ve srovnání s předchozí verzí.
  • Nové, lehčí nasávací potrubí z pravého prepreg karbonu.
  • 3,1 kg hmotnostní nárůst na chladič ve srovnání s předchozími chladiči do88.
  • Jádro je nové, ale koncové nádrže a všechno příslušenství zůstává stejné. Chladiče mají litinové koncové nádrže, které distribuují průtok vzduchu přes celé jádro velmi přesně. To je důležité pro tlakové ztráty a efektivitu chlazení. Nový horní nasávací průvodce byl navržen v našem 3D skenovaném prostředí, aby zajistil dokonalé přizpůsobení k integrovaným vzduchovým průvodcům vozidla i k chladiči. Abychom odstranili úzká místa, připojení chladiče jsou 70 mm (2 3/4 palce), což umožňuje neomezený průtok vzduchu. Nové hadice jsou navrženy s maximálním průtokem na mysli a jsou CFD-testovány. Hadice na výstupu turba jsou vyrobeny z materiálu odolného vůči vysokým teplotám, který snáší teploty až 240°C (464°F). Karbonové potrubí je vybaveno správnými těsněními, která zajišťují, že veškerý vzduch prochází jádrem a neuniká kolem něj.

Celkově vzato, nárůst hmotnosti ve srovnání s OEM jednotkami je relativně malý, vzhledem k velikosti chladičů a faktu, že je to celé hliníkové a husté konstrukce. Naše chladiče váží 8,5 kg (18,74 lb) za kus a OEM chladiče 991 váží 3,10 kg (6,83 lb) za kus. Jak se to může zdát z hlediska nárůstu hmotnosti, je to více než vykompenzováno výkonovým přínosem, který tyto chladiče poskytují!

Chladičový kit je dodáván s hadicemi přizpůsobenými pro OEM nebo do88 (63 mm) y-pipe. Rozdíl je v dodávaných hadicích. Vyberte si svou verzi v rozevíracím seznamu výše.

Pokud jde o výkon, chladiče do88 výrazně snižují teplotu nasávaného vzduchu! V grafu níže je uveden rozdíl vůči OEM 991 jednotkám. Data byla shromážděna pomocí AIM race loggeru během 5 po sobě jdoucích jízd v bezprostředním sledu. Plný plyn při akceleracích mezi 50-250 km/h (30-155 mph) v Porsche 991 s Stage 1 tuningem. Žádné chlazení mezi jízdami, pouze plný výkon. Test byl prováděn v režimu Sport Plus, AC vypnuté.

Test probíhal následujícím způsobem: Nejprve bylo provedeno 5 jízd s vozidlem vybaveným OEM chladiči. Poté rychlá výměna dílů na chladiče do88. Krátké zahřátí a poté 5 jízd ve stejném režimu jako s OEM díly. Snížení teploty nasávaného vzduchu je značné, maximální delta je 17°C (30,6°F), viz graf níže!

Chlazení je důležité a stejně tak i průtok vzduchu. Po mnoha hodinách vývoje, vylepšování koncových nádrží a výběru jádra, které splňuje naše požadavky, je výsledkem chladič, který je mnohem efektivnější z hlediska přenosu tepla a průtoku vzduchu. Pomocí našeho interního Superflow SF-1020 Probench je ověřen průtok vzduchu jako kompletní systém, s hadicemi na obou vstupech a výstupech, jak pro OEM 991 chladiče, tak pro výkonnostní chladiče do88. Co vidíte, to dostanete – MERA výkon od do88!

Doplňkové parametry

Kategorie: Díly motoru a příslušenství
Značka: Porsche
Model: 911
Typ: 2011-2019 (991)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz