do88 intercooler kit Porsche 911 992 Turbo / Turbo S
Kód: ICM-400Detailní popis produktu
Skutečný upgrade výkonu pro Porsche 911 (992) Turbo / Turbo S!
Pokud se nás zeptáte, toto je nejlepší možná sada intercoolerů pro tuto platformu. Neopominuli jsme žádný detail ve snaze dosáhnout maximálního výkonu v každé části systému. Výchozím bodem jsou jádra od renomované značky Garrett Motorsport, která jsou extrémně dobře zpracovaná s tenkými a vrstvenými žebry, přesně podle našich specifikací, aby byla zajištěna rovnováha mezi chlazením a průtokem vzduchu. Koncové nádrže jsou vyrobeny z tenkého, litého hliníku, aby se snížila hmotnost a zároveň byla zachována proudění vzduchu. Pro umožnění použití silnějšího jádra nahrazujeme vzduchové kanály karbonovými vývody z nejkvalitnějších materiálů! A aby se odstranily překážky v průběhu systému, připojení intercooleru jsou zvětšena a přicházejí spolu s do88 silikonovými hadicemi navrženými s plynulými oblouky. Při vývoji jsme neudělali žádné oběti ani kompromisy – podívejte se na výsledky!
Klíčové údaje:
- Nižší teplota vstupního vzduchu za stejných podmínek: 36°C / 96,8°F (48°C / 118,4°F), o 12°C (21,6°F) nižší. Viz graf pod produktovými obrázky.
- Více vzduchu do motoru, menší zpětný tlak a lepší proudění vzduchu! Průtok vzduchu při poklesu tlaku 0,125 bar / 1,81 psi: 799 CFM (740 CFM), o 8% vyšší! Viz graf pod produktovými obrázky.
- Vysoce hustá, závodní jádra Bar&Plate od Garrett.
- 3D, volně tvarované lité koncové nádrže.
- Karbonové vzduchové kanály navržené na míru.
- Součástí balení jsou silikonové hadice a příslušenství pro instalaci.
- Methanolové přípojky na výstupní nádrži intercooleru (2x 1/8 NPT).
Pozadí: Starší verze Porsche 911 měly intercoolery uvnitř každého zadního blatníku, s Y-trubkou, která je spojovala před tím, než se plnicí vzduch dostal do sacího potrubí. 992 má zcela odlišné uspořádání. Intercooler a Y-trubka jsou nyní spojeny do jedné jednotky, která sedí pod zadním křídlem. Okolní vzduch je tlačen kanály od zadního okna do sacího otvoru na víku kufru a dále přes jádro intercooleru pro optimální přenos tepla. Toto uspořádání dává více smyslu, ale zároveň je náročnější pro výrobce výkonného chladicího systému. Abychom mohli použít jádro s větším objemem a plochou, museli jsme vyvinout nové karbonové vývody, které umožňují zvýšení tloušťky. Jsme velmi spokojeni s tím, že jsme s tímto produktem posunuli naši výrobu karbónu na vyšší úroveň – montáž a dokončení jsou hodné ikony, jako je 911!
Jádra od Garrett: Jádra jsou typu Bar&Plate od renomované značky Garrett Motorsport. Jsou prostě nejlepší. Tenká a vrstvená chladicí žebra zajišťují hustou konstrukci, která poskytuje velmi účinný přenos tepla. Jádro má tloušťku 105 mm (4") a je přesně tak silné, jak je to možné pro tuto aplikaci. Vzduch je rozdělován do celého jádra pomocí volně tvarovaných litých koncových nádrží. Vývoj těchto nádrží byl náročný úkol, který zahrnoval 3D skenování, CFD analýzu a opakovaný 3D tisk, dokud nebyl vytvořen finální prototyp. Zvolili jsme lití, protože umožňuje tvary, které nelze replikovat CNC obráběním, a pro nás je funkčnost vždy důležitější než vzhled. Maximální proudění vzduchu je důležitější než estetika! Nádrže jsou vybaveny opracovanými 70 mm (2,75") přípojkami pro vysoké výkony. Abychom je sladili s těmito většími přípojkami, přidali jsme také silikonové hadice. Obě jádra jsou spojena centrální výstupní nádrží směrem k sacímu potrubí, přičemž jsou použity opracované přípojky a methanolové přípojky.
Vzduchové kanály z karbonu: Vzduchové kanály jsou vyrobeny z vakuově infuzovaného předpřipraveného karbonu a všechny části jsou opatřeny drážkami pro uchycení vzduchových kanálů, stejně jako OE díly. I přes složitost tvarů garantujeme dokonalou montáž! Jsou opatřeny vhodnými gumovými těsněními tam, kde je to potřeba, aby se zabránilo úniku chladicího vzduchu kolem jádra.
Výkon: Pokud jde o výkon, intercoolery do88 významně snižují teplotu vstupního vzduchu! Na grafu níže je zobrazen rozdíl oproti OE jednotkám 992. Data byla sesbírána pomocí AIM závodního loggeru při čtyřech po sobě jdoucích jízdách na uzavřené dráze. Plné zrychlení mezi 50-250 km/h (30-155 mph) bylo prováděno v Porsche 911 Turbo S (757 hp s aktualizovaným softwarem a výfukem). Tvrdé brzdění, bez chlazení mezi jízdami, prostě pětkrát naplno. Zadní křídlo bylo po celou dobu v horní poloze.
Test byl proveden následujícím způsobem: Nejdříve byly provedeny 4 jízdy s vozem vybaveným OE intercoolery 992. Následovala rychlá výměna dílů za intercoolery do88. Po několika minutách zahřívací jízdy bylo provedeno dalších pět jízd stejným způsobem jako s OE díly. Pokles teploty vstupního vzduchu je významný, maximální rozdíl činí 12°C (21,6°F). Viz graf pod produktovými obrázky.
Chlazení je důležité, stejně jako proudění vzduchu. Po mnoha hodinách vývoje, zdokonalování koncových nádrží a volbě jádra, které splňuje naše požadavky, je výsledkem intercooler, který je mnohem účinnější jak v přenosu tepla, tak v proudění vzduchu. Pomocí našeho vlastního průtokoměru Superflow SF-1020 Probench byl ověřen průtok vzduchu jak pro intercoolery do88, tak pro OE jednotky 992. Co vidíte, to dostanete – skutečný výkon!
Doplňkové parametry
Kategorie: | Díly motoru a příslušenství |
---|---|
Značka: | Porsche |
Model: | 911 |
Typ: | 2019-____ (992) |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.