do88 intercooler kit Porsche 991 992 Carrera se Sportdesign nárazníkem

Kód: ICM-360-SD
Novinka
Neohodnoceno
Značka: do88
119 900 Kč 99 091 Kč bez DPH
Na dotaz

První kompletní sada intercoolerů pro Porsche 992 na světě! Sady do88 pro modely Carrera, -S, -GTS a -Dakar zajišťují lepší chlazení, proudění vzduchu a výkon, aniž by byly obětovány jakékoliv detaily. Navrženo bez kompromisů pro maximální výkon.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Skutečný výkonový upgrade pro 911 Carrera, -S, -GTS, -Dakar!

První kompletní sada intercoolerů pro model 992 na světě. Toto je náš nejkomplexnější produkt!

Pokud se nás zeptáte, toto je nejlepší intercooler kit, který lze pro tuto platformu vyrobit. V každém aspektu systému jsme se zaměřili na dosažení maximálního výkonu. Základem jsou jádra od renomované společnosti Garrett Motorsport, která jsou neuvěřitelně kvalitně vyrobená s tenkými a hustě seřazenými lamelami, přesně podle našich specifikací pro ideální chlazení a proudění vzduchu. Koncové nádrže jsou vyrobeny z tenkého litého hliníku, aby byla zachována nízká hmotnost a zároveň optimální proudění vzduchu. Kvůli tlustšímu jádru jsme nahradili vzduchové kanály karbonovými kryty z nejlepší kvality! Abychom odstranili úzká hrdla v systému, zvětšili jsme spoje intercooleru a přidali silikonové hadice do88, navržené s plynulými, jemnými ohyby. Při tomto vývoji jsme neudělali žádné kompromisy – výsledky jsou úžasné!

Klíčové údaje:

  • Nižší teplota vstupního vzduchu za stejných podmínek: 30°C (86 F) oproti 39°C (102,2 F), pokles o 9°C (16,2 F)!
  • Více vzduchu do motoru, menší zpětný tlak a lepší proudění vzduchu!
  • Proudění vzduchu při poklesu tlaku 0,175 bar / 2,54 psi: 919 CFM (820 CFM), zlepšení o 12 %!
  • Vysoce hustá Bar&Plate jádra od společnosti Garrett pro motorsport
  • 3D navržené, lité koncové nádrže
  • Karbonové kryty pro okolní vzduch nejvyšší kvality
  • Dodává se s kvalitními silikonovými hadicemi a příslušenstvím pro instalaci
  • Výstupní nádrž intercooleru s meth bungs (2x 1/8 NPT)

Pozadí:
Po uvedení generace 992 Porsche opustilo atmosférické motory. Od této chvíle jsou všechny modely 911 přeplňované, což činí tuto legendu zajímavou i pro ty, kteří chtějí dosáhnout vyššího výkonu. Každý model má svá vlastní specifika a výzvy. I když princip zůstává stejný, rozložení systému intercooleru je na této platformě zcela nové oproti předchozím modelům Porsche 911. S našimi znalostmi a zkušenostmi z předchozích vývojů jsme se pustili do práce s jistotou a respektem. Jako průkopník na této nové platformě jsme si uvědomili, že musíme být velmi přesní a inovativní. Dnes jsme hrdí na to, čeho jsme dosáhli s modelem 992!

Starší verze Porsche 911 měly intercoolery v každém zadním blatníku, spojené y-potrubím, než se stlačený vzduch dostal do sacího potrubí. Model 992 má zcela odlišnou konfiguraci. Intercooler a y-potrubí jsou nyní kombinovány v jednu jednotku pod zadním křídlem. Okolní vzduch je přiváděn přes kanály od zadního okna a dále přes intercooler pro optimální přenos tepla. Aktivní zadní křídlo je klíčové pro efektivitu chlazení, protože ve své vztyčené poloze usměrňuje více vzduchu. Tento design dává smysl, ale klade vyšší nároky na nás jako výrobce výkonných chladicích systémů. Abychom mohli namontovat větší jádro s větší plochou, museli jsme vyvinout nové karbonové kanály pro navýšení tloušťky. Jsme nadšeni, že jsme naši karbonovou výrobu posunuli na další úroveň – výsledkem je produkt, který je hodný ikony, jakou je 911!

Jádra od společnosti Garrett:
Jádra jsou typu Bar&Plate, vyráběná renomovanou společností Garrett Motorsport. Upřímně, jsou tak dobrá, jak jen mohou být. Tenké a hustě seřazené chladicí lamely poskytují velmi efektivní přenos tepla. Jádra mají tloušťku 105 mm (4”), což je přesně maximum, které lze pro tuto aplikaci dosáhnout. Vzduch je distribuován přes celé jádro pomocí volně tvarovaných litých koncových nádrží. Navržení těchto nádrží bylo náročné, zahrnovalo 3D skenování, CFD analýzu a opakované 3D tisknutí, dokud jsme neměli hotový prototyp. Zvolili jsme, jak je u nás zvykem, lité koncové nádrže, protože umožňují tvary, které nelze dosáhnout CNC obráběním. Maximální proudění vzduchu má přednost před estetickými prvky! Nádrže jsou vyrobeny s 70mm (2,75”) obráběnými spoji, aby zvládly vysoký výkon. Pro spárování s těmito většími spoji dodáváme také silikonové hadice. Obě jádra jsou spojena centrální výstupní nádrží směrem k sacímu potrubí, která obsahuje obráběné spoje a meth bungs.

Karbonové kryty pro okolní vzduch:
Vzduchové kryty jsou vyrobeny z vakuově infuzovaného, prepreg karbonu a všechny díly mají drážky pro upevnění vzduchových kanálů, stejně jako originální díly. Přestože jsou tvary velmi složité, zaručujeme perfektní montáž! Dva horní vzduchové kryty jsou stejné bez ohledu na model vozu, ale pro dva spodní díly nabízíme možnost: Standard nebo SportDesign. SportDesign nabízí lepší odvod chladicího vzduchu přes výstup uprostřed nárazníku. Z hlediska výkonu je SportDesign preferovaný, ale nabízíme karbonové kanály pro obě verze. Kryty jsou opatřeny gumovými těsněními tam, kde je to potřeba, aby se zabránilo úniku chladicího vzduchu mimo jádro.

Výkon:
Intercoolery do88 výrazně snižují teplotu nasávaného vzduchu! V přiloženém grafu je ukázán rozdíl oproti originálním intercoolerům modelu 992. Data byla shromážděna pomocí AIM race loggeru během pěti po sobě jdoucích jízd na uzavřené dráze. Akcelerace z plného plynu mezi 50-250 km/h (30-155 mph) byly provedeny na Porsche 911 Carrera S (450 hp). Tvrdé brzdění, žádné ochlazení mezi jízdami, jen plné zrychlení pětkrát za sebou. Zadní křídlo bylo po celou dobu ve své horní poloze.

Test byl proveden následujícím způsobem:
Nejprve bylo provedeno 5 jízd s vozem vybaveným originálními intercoolery modelu 992. Poté rychlá výměna za intercoolery do88, shakedown na pár minut a dalších pět jízd stejným způsobem. Pokles teploty vstupního vzduchu byl výrazný, maximální rozdíl činil 9°C (16,2 F). Viz graf v přiložených obrázcích!

Chlazení je důležité, stejně jako proudění vzduchu. Po mnoha hodinách vývoje, ladění koncových nádrží a výběru jádra, které splňuje naše požadavky, je výsledkem intercooler, který je mnohem efektivnější jak z hlediska přenosu tepla, tak proudění vzduchu. Pomocí naší testovací lavice Superflow SF-1020 Probench bylo ověřeno proudění vzduchu jak pro intercoolery do88, tak pro originální jednotky modelu 992. Co vidíte, to dostanete – skutečný výkon!

Doplňkové parametry

Kategorie: Díly motoru a příslušenství
Značka: Porsche
Model: 911
Typ: 2019-____ (992)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz