do88 intercooler kit pro BMW F8X M2C / M4 / M3

Kód: ICM-320
Neohodnoceno
Značka: do88
33 900 Kč 28 017 Kč bez DPH
Na dotaz

do88 výkonný intercooler pro BMW M2 / M3 / M4 F8X nabízí o 85 % větší jádro, o 16 % lepší proudění vzduchu a snižuje teplotu nasávaného vzduchu o 9°C. Zvyšuje výkon, zlepšuje odezvu turba a je snadno instalovatelný.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

do88 výkonný intercooler navržený pro snadnou instalaci ve vašem BMW M2 / M3 / M4 F8X.

Motor S55 s turbodmychadlem, který pohání BMW M2C / M3 / M4 F8X, používá vodou chlazený intercooler namontovaný nahoře místo klasického vzduchem chlazeného intercooleru. Sériový intercooler má jádro typu Tube&Fin s plastovými koncovými nádržemi, které jsou náchylné k prasknutí a mohou způsobit únik chladicí kapaliny do motoru nebo únik tlaku přes těsnění nádrží.

Naším cílem při vývoji nového výkonného intercooleru bylo eliminovat slabiny sériového intercooleru a přinést výrazné zlepšení výkonu. Ve všech testech, které jsme prováděli při vývoji produktové řady pro BMW F8X M2C/M3/M4, jsme zjistili, že vrcholový výkon je přímo závislý na teplotě nasávaného vzduchu (IAT).

Pro přesný model prostoru pro návrh našeho intercooleru jsme provedli detailní 3D skenování motorového prostoru M3 Competition. V softwaru Solidworks CAD jsme vyzkoušeli několik návrhů chladícího systému s využitím tohoto skenovaného modelu.

Finální návrh byl zvolen po několika CFD simulacích, ve kterých jsme simulovali proudění vzduchu, měřili tlakové ztráty a distribuci vzduchu přes jádro. Rozhodli jsme se nezahrnout vnitřní vzduchové vodicí prvky, protože naše simulace ukázaly, že způsobují spíše turbulence než zlepšení proudění.

Finální design obsahuje jádro typu bar-and-plate s koncovými nádržemi z odlitku hliníku svařenými metodou TIG, což zajišťuje odolnost proti vysokému tlaku. Toto jádro je o 85 % větší než sériový intercooler a má o 16 % nižší tlakové ztráty při zachování jednoduché instalace bez nutnosti úprav. Snížení tlakových ztrát má několik výhod, jako je snížení zátěže turba, zlepšení odezvy plynu a nižší teploty. Na straně chladicí kapaliny jsme změnili tok na duální průchod, což umožňuje, aby chladicí kapalina prošla jádrem dvakrát před opuštěním intercooleru.

Používáme vysoce husté chladicí lamely na obou stranách (vzduch a voda), které byly optimalizovány pro maximální přenos tepla. Díky tomu má náš intercooler výrazně větší aktivní chladicí plochu oproti sériovému.

Jako každý výkonný produkt do88 byl i tento intercooler podroben důkladným a nepřetržitým testům, aby bylo zajištěno, že nabízí nejlepší možný výkon.

Výsledkem je produkt, který zlepší výkon vašeho vozu, ať už jde o sériové nebo výrazně upravené auto. Na trati, na silnici nebo při sprintu – tento intercooler bude vaším spolehlivým společníkem!

Hlavní výhody do88 výkonného intercooleru (ve srovnání s OEM):

  • Zvýšení maximálního výkonu o 13 hp! Naměřeno na voze s BootMod3 Stage 1 tune.
  • Nejvyšší nárůst výkonu ve středním rozsahu o 25 hp!
  • Nejvyšší nárůst točivého momentu o 52 Nm!
  • Větší objem jádra: 5657 cm³ (3052 cm³), o 85 % větší!
  • Proudění vzduchu při tlakovém poklesu 0,025 bar/0,36 psi: 298 CFM (256 CFM), o 16 % vyšší!
  • Nižší teplota vzduchu za intercoolerem při stejných podmínkách: 39°C (48°C), o 9°C nižší!*
  • Vhodné pro všechny vozy v uvedeném seznamu!
  • Naměřeno při plné akceleraci 0-240 km/h na letištní dráze za stejných podmínek.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz