do88 intercooler kit s vedením Audi RS3 8V 8Y TTRS 8S

Kód: BIG-380
Novinka
Neohodnoceno
Značka: do88
57 900 Kč 47 851 Kč bez DPH
Na dotaz

do88 BigPack pro Audi RS3 8V 8Y a TTRS 8S zahrnuje výkonný intercooler a sadu charge pipe. Poskytuje o 118 % větší objem jádra a o 80 % větší chladicí plochu než OEM. Snižuje teplotu vzduchu o 32 °C a zvyšuje průtok vzduchu o 31 %. Ideální pro vysokovýkonná a závodní vozidla, přichází se všemi potřebnými montážními prvky pro snadnou instalaci.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Vylepšete výkon svého Audi RS3 8V 8Y a TTRS 8S s do88 BigPackem!

Tento komplexní balíček zahrnuje jak výkonný intercooler do88, tak i sadu charge pipe, které poskytují bezkonkurenční výkon a spolehlivost. Pokud máte vysoké cíle v oblasti výkonu a požadujete to nejlepší, tento kit je přesně pro vás.

Pouhá výměna za náš výkonný intercooler přináší výrazné zlepšení, ale v kombinaci s naší sadou charge pipe je vylepšení ještě podstatnější. Naše charge pipes poskytují mnohem lepší průtok vzduchu a vyšší odolnost než originální díly.

Intercooler do88 v tomto BigPacku obsahuje obrovské jádro o tloušťce 97 mm od společnosti Garrett, které je dimenzováno až na 1000 hp. Je navržen pro maximální průtok vzduchu a nízké teploty sání. Tento intercooler je ideální pro vysokovýkonná a závodní vozidla. Jádro intercooleru používá pokročilou technologii z letectví pro efektivní přenos tepla a naše na míru navržené koncovky rovnoměrně distribuují vzduch přes celé jádro. Naše 80mm obráběné hadicové přípojky výrazně překračují OE 70mm hadicové přípojky, čímž eliminují omezení průtoku vzduchu. Bez ohledu na konfiguraci vašeho vozidla tento intercooler slibuje výrazné zlepšení výkonu.

Součástí BigPacku je také sada charge pipe do88, navržená tak, aby doplňovala a zlepšovala výkon intercooleru do88. Originální charge pipes mají několik neefektivních ohybů a nejsou optimalizovány pro výkon. Naše charge pipes jsou nejen větší, ale také plně optimalizované pro proudění vzduchu, což zvyšuje průtok o 31 % oproti originálu!

Na horké straně (Turbo->Intercooler) naše sada obsahuje velkou hliníkovou trubku o průměru 70 mm (2 ¾"), která nemá restriktivní plochý design jako originální potrubí mezi motorem a podběhem. Na studené straně (Intercooler->Škrticí klapka) naše litinová charge pipe běží přímo od škrticí klapky k výstupu z intercooleru. Tato trubka má obrovskou 86mm přípojku k intercooleru oproti 64mm u originálu. Tato přípojka odpovídá vnitřnímu průměru 80mm u výkonného intercooleru do88. Trubka také obsahuje dvě CNC obráběné přípojky 1/8 NPT, ideální pro vstřikování metanolu nebo snímače tlaku turba.

Všechny hadice jsou vyztuženy čtyřmi vrstvami, což jim umožňuje odolávat vysokým tlakům a teplotám. Hadice mají uvnitř přechody mezi hadicí a potrubím, což efektivně snižuje turbulenci a zlepšuje proudění vzduchu. Hadice jsou dodávány se silnými sponami pro bezpečné a těsné sestavení.

FUNKCE:

  • Zvýšený objem jádra: o 118 % větší než OEM, 18102 cm³ oproti 8307 cm³!
  • Zvýšená aktivní chladicí plocha: o 80 % větší než OEM, 1866 cm² oproti 1038 cm²!
  • Nižší teplota vzduchu při stejných podmínkách: 23°C oproti OEM 55°C. O 32°C nižší!
  • Zvýšený průtok vzduchu, nižší pokles tlaku: při poklesu tlaku 0,125 bar / 1,81 psi: 412 CFM (314 CFM), o 31 % vyšší!
  • Vysoce hustá jádra Bar&Plate od Garrett, schopná zvládnout až 1000 hp.
  • Jedinečné 3D tvarované litinové koncovky.
  • Chromoly havarijní nosník, který neblokuje průtok vzduchu. Tento havarijní nosník nebyl formálně testován při havárii a nemusí splňovat silniční zákonnost, ale jeho odolnost je ideální pro stavbu vysokovýkonného závodního vozu.
  • Mandrel ohýbané potrubí o průměru 70 mm (2 ¾") z turba do intercooleru, potažené stylovým černým práškovým nátěrem.
  • Litinová charge pipe, která vede mezi výstupem z intercooleru a škrticí klapkou. Trubka je výrazně větší než originální, s krásně plynulými přechody a eliminuje dvě potenciální netěsnosti.
  • Dvě CNC obráběné přípojky 1/8 NPT, ideální pro vstřikování metanolu nebo snímače tlaku turba.
  • Speciálně navržené tlakové hadice, které zvládají vysoké tlaky a teploty.
  • Dodáváno se všemi potřebnými montážními příslušenstvími.

Zvyšte výkon svého Audi RS3 8V 8Y a TTRS 8S s do88 BigPackem!

 

Tento do88 Performance Intercooler Kit je určen pro následující modely:

  • Audi RS3 Sportback (8V)
    Roky výroby: 2016-
    Motor: 2.5 TFSI / 362 hp / CZGB

  • Audi RS3 Sportback/Sedan (8V)
    Roky výroby: 2017-
    Motor: 2.5 TFSI / 400 hp / DAZA / DNWA

  • Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y)
    Roky výroby: 2021-
    Motor: 2.5 TFSI / 400 hp / DNWA

  • Audi TTRS (8S)
    Roky výroby: 2016-
    Motor: 2.5 TFSI / 400hp / DAZA / DNWA
    * nutná úprava přední příčky / držáku chladičů

Poznámka pro majitele modelů 8Y:
S aktuální verzí přiložené příčky (crash beam) není tažné oko zarovnáno s otvorem v nárazníku u modelů 8Y. Pro řešení tohoto problému bude od září 2024 k dispozici adaptér, který bude možné zakoupit samostatně. Aktualizovaná verze příčky je v současné době ve vývoji, přičemž její vydání se očekává na konci roku 2024 nebo na začátku roku 2025.

Doplňkové parametry

Kategorie: Díly motoru a příslušenství
Značka: Audi
Model: RS3, TT RS
Typ: 2012-2020 (8V), 2014-2023 (8S), 2020-____ (8Y)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz