do88 intercooler kit Toyota Yaris GR
Kód: ICM-390-SDetailní popis produktu
Výkonný mezichladič do88 navržený pro snadnou instalaci do vašeho Toyota Yaris GR!
Výhody výkonného mezichladiče do88:
- Větší objem jádra: 13 971 cm3 oproti 7 320 cm3, o 91 % větší!
- Větší plocha aktivního chlazení, 2451 cm2 oproti 913 cm2, o 168 % větší!
- Větší vstupní/výstupní připojení: 63 mm (2 ½”) oproti 45 mm (1 ¾”), 95 % větší plocha!
- Průtok vzduchu při poklesu tlaku 0,175 bar/2,54 psi: 300 CFM (226 CFM), o 33 % vyšší!
- Špičkový výkon 26 Whp spolu se vstupem do88 turbo! Měřeno na autě s TTE400 turbodmychadlem, Syvecs ECU atd.
- Nižší teplota vzduchu za mezichladičem za stejných podmínek: 25°C (50°C), o 25°C nižší!
Kompatibilita:
Toyota Yaris GR
Rok výroby: 2020-
Tento mezichladič je konstruován tak, aby poskytoval nejlepší účinnost chlazení v náročných podmínkách. Při vývoji tohoto mezichladiče byli v do88 rozhodnuti zvětšit přední chladicí plochu aktivní zóny. Větší přední chladicí plocha spolu se správně navrženým jádrem a koncovými nádržemi v konstrukci chladiče výrazně zlepšuje chlazení v celém rozsahu otáček. Ostatní výrobci aftermarket intercoolerů jdou cestou nízkého a tlustého, což je sice mnohem jednodušší konstrukce, obvykle ale nabídne lepší chlazení pouze při vysokých rychlostech (vysoká rychlost vzduchu je nutná k tomu, aby bylo možné protlačit chladicí vzduch přes tlusté jádro). Konstrukce intercooleru, kterou zvolili v do88, je tak vhodná i na technické závodní tratě s nižší průměrnou rychlostí.
Aby bylo možné zvětšit plochu předního mezichladiče, je třeba posunout nosník nárazníku dopředu, jinak se za něj mezichladič nevejde. Proto v do88 navrhli dvě speciální rozpěrky, které posouvají nosník nárazníku dopředu.
Co mnozí bohužel při vývoji nového mezichladiče přehlížejí, je potřeba vedení okolního vzduchu. Vzduchové průchody kolem mezichladiče by neměly zůstat otevřené, protože velká část chladicího vzduchu proklouzne kolem nich, místo aby procházela jádrem. I na tohle v do88 mysleli a místa, kudy by vzduch mohl protékat snadněji než coolerem, uzavřeli.
Pro zlepšení průtoku plnicího vzduchu (snížení tlakové ztráty) je zvětšen průměr připojení vstupní/výstupní hadice ze 45 mm (1 ¾”) na 63 mm (2 ½”), protože původní připojení jsou velmi omezující. Aby tento mezichladič pasoval k původním trubkám mezichladiče, jsou v balení dvě speciálně navržené silikonové hadice.
O 91 % větší objem jádra a o 168 % větší přední plocha je úspěch, na který mohou být v do88 patřičně hrdí (Tube&Fin Core 57 mm). Je to pozoruhodný rozdíl. Motor lépe táhne ve všech otáčkách a snáší opakované jízdy na plný plyn, aniž by se zahříval. Představa, že mezichladič je třeba vylepšit až po zásadním vyladění motoru, je mylná, ale mezi zákazníky a lidmi z autoprůmyslu široce rozšířená. Během horkých letních dnů, při opakovaných jízdách na hraně nebo dokonce při jízdě na trati nedělá motoru problém vygenerovat obrovské množství tepla– a to i na standardním, nevyladěném autě. Chladicí kapacita s OEM mezichladičem je v mnoha případech nízká, což ovlivní využitelný odběr energie. Teplo musí být odstraněno, jinak se výkon vozu sníží. S tímto mezichladičem si můžete být jisti, že výkon je vždy k dispozici.
Některé původní plastové vzduchové vedení je potřeba ořezat (viz montážní návod v souvisejících souborech), aby bylo možné nainstalovat tento intercooler, který je výrazně větší. Styrofoam, který sedí na nosníku nárazníku, musí být odstraněn. Styrofoam nepasuje, když je nosník nárazníku posunut dopředu.
Tento produkt je dodáván se vším potřebným pro snadnou instalaci. Samozřejmostí jsou šrouby, podložky a montážní návod.
Nahrazuje OEM číslo: 17940-18010
Pečujte o svůj motor. Vyberte do88.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Díly motoru a příslušenství |
---|---|
Značka: | Toyota |
Model: | Yaris |
Typ: | 2020-____ (XPA1F, XP210) hatchback |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.