do88 intercooler kit včetně vedení a vstupu turba Porsche 911 991.2 Turbo
Kód: BIG-200SV-GEN2-179Detailní popis produktu
Kompletní řešení chlazení vzduchu pro Porsche 911 (991.2) Turbo / S!
Tento kit je nabízen za balíčkovou cenu a zahrnuje náš motorsportový chladič a y-pipe s vysokým průtokem, včetně všech hadic a příslušenství pro instalaci. Pro ještě lepší výkon motoru si můžete zakoupit také naše inovativní nasávací potrubí.
Chladič MERA a y-pipe jsou vynikající produkty samy o sobě. Použité společně poskytují výrazné snížení teploty nasávaného vzduchu, menší zpětný tlak v celém systému a tím umožňují vyšší výkon.
- Chladnější teplota nasávaného vzduchu za stejných podmínek: 37°C/98,6°F (55°C/131°F), o 18°C/32,4°F nižší. Viz diagram pod obrázky produktu.
- Více vzduchu pro váš motor, menší zpětný tlak a lepší průtok vzduchu!
- Průtok vzduchu při tlakovém poklesu 0,175 bar / 2,54 psi: 835 CFM (607 CFM), o 37% vyšší! Viz diagram pod obrázky produktu.
- Špičková kvalita, vysoce husté motorsportové Bar&Plate jádro od Garrett.
- 3D navržené litinové koncové nádrže.
- Na míru navržené karbonové průvodce ambientním vzduchem.
- Y-pipe z 2,5" (63 mm) ohýbaných hliníkových trubek.
- Y-pipe z odlitku hladkého sběrného dílu.
- Y-pipe má dvě připojení pro injekci methanolu (1/8 -27 NPT). Trubka je dodávána s zakrývacími zátkami v těchto připojeních.
- Dodáváno s vysoce kvalitními silikonovými hadicemi a příslušenstvím pro instalaci.
O chladičích: MERA, což znamená více, znamená více chlazení, lepší průtok vzduchu, vyšší výkon. Jednoduše řečeno, MERA! Při uvedení tohoto chladiče na trh v roce 2018 jsme se rozhodli pro jádro Tube&fin, což umožňuje skvělé chlazení a průtok vzduchu s nízkou hmotností. V průběhu let se osvědčil na různých 1000 HP sestavách. Na jaře 2022 jsme přistoupili k dalšímu vývoji produktů do88. Po důkladném testování jsme se rozhodli přejít na Bar&Plate jádro motorsportové kvality od Garrett, čímž jsme tento již vysoce efektivní upgrade posunuli na další úroveň.
Rozdíly oproti naší předchozí verzi:
- 13% vyšší průtok vzduchu ve srovnání s předchozí verzí.
- Nové, lehčí nasávací potrubí z pravého prepreg karbonu.
- 3,1 kg hmotnostní nárůst na chladič ve srovnání s předchozími chladiči do88.
- Jádro je nové, ale koncové nádrže a všechno příslušenství zůstává stejné. Chladiče mají litinové koncové nádrže, které distribuují průtok vzduchu přes celé jádro velmi přesně. To je důležité pro tlakové ztráty a efektivitu chlazení. Nový horní nasávací průvodce byl navržen v našem 3D skenovaném prostředí, aby zajistil dokonalé přizpůsobení k integrovaným vzduchovým průvodcům vozidla i k chladiči. Abychom odstranili úzká místa, připojení chladiče jsou 70 mm (2 3/4 palce), což umožňuje neomezený průtok vzduchu. Nové hadice jsou navrženy s maximálním průtokem na mysli a jsou CFD-testovány. Hadice na výstupu turba jsou vyrobeny z materiálu odolného vůči vysokým teplotám, který snáší teploty až 240°C (464°F). Karbonové potrubí je vybaveno správnými těsněními, která zajišťují, že veškerý vzduch prochází jádrem a neuniká kolem něj.
Celkově vzato, nárůst hmotnosti ve srovnání s OEM jednotkami je relativně malý, vzhledem k velikosti chladičů a faktu, že je to celé hliníkové a husté konstrukce. Naše chladiče váží 8,5 kg (18,74 lb) za kus a OEM chladiče 991 váží 3,10 kg (6,83 lb) za kus. Jak se to může zdát z hlediska nárůstu hmotnosti, je to více než vykompenzováno výkonovým přínosem, který tyto chladiče poskytují!
O Y-pipe: Na začátku vývojového procesu tohoto produktu jsme strávili hodně času přemýšlením o nejlepším způsobu výroby Y-pipe a zde je výsledek našich závěrů a vývojového procesu! Naše trubka má velmi dobrý průtok a nízkou hmotnost, což je umožněno kombinací ohýbaných trubek s vysokou kvalitou a 3D navrženého litinového spoje mezi nimi. Na litinovou část jsme poté přivařili CNC obráběné konektory pro bov a odvětrávací hadice. Tato konstrukce přidává značný výkon, ale pouze malý nárůst hmotnosti.
Výkon: Pokud jde o výkon, balíček do88 výrazně snižuje teplotu nasávaného vzduchu! V grafu níže je uveden rozdíl vůči OEM 991 jednotkám. Data byla shromážděna s použitím AIM race loggeru během 5 po sobě jdoucích jízd v bezprostředním sledu. Plný plyn při akceleracích mezi 50-250 km/h (30-155 mph) v Porsche 991 s Stage 1 tuningem. Žádné chlazení mezi jízdami, pouze plný výkon. Test byl prováděn v režimu Sport Plus, AC vypnuté.
Test probíhal následujícím způsobem: Nejprve bylo provedeno 5 jízd s vozidlem vybaveným OEM chladiči. Poté rychlá výměna dílů na chladiče do88. Krátké zahřátí a poté 5 jízd ve stejném režimu jako s OEM díly. Snížení teploty nasávaného vzduchu je značné, maximální delta je 17°C (30,6°F), viz graf níže!
Chlazení je důležité a stejně tak i průtok vzduchu. Po mnoha hodinách vývoje, vylepšování koncových nádrží a výběru jádra, které splňuje naše požadavky, je výsledkem chladič, který je mnohem efektivnější z hlediska přenosu tepla a průtoku vzduchu. Pomocí našeho interního Superflow SF-1020 Probench je ověřen průtok vzduchu jako kompletní systém s oběma chladiči, hadicemi a y-pipe jak pro do88 bigpack, tak pro OEM 991 jednotky. Co vidíte, to dostanete – skutečný výkon!
Doplňkové parametry
Kategorie: | Díly motoru a příslušenství |
---|---|
Značka: | Porsche |
Model: | 911 |
Typ: | 2011-2019 (991) |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.