do88 intercooler kit včetně vedení Porsche 911 992 Turbo / Turbo S

Kód: BIG-310-T
Novinka
Neohodnoceno
Značka: do88
139 900 Kč 115 620 Kč bez DPH
Na dotaz

Tento balíček zahrnuje vysoce výkonná jádra od Garrett Motorsport, karbonové vzduchové kanály a silikonové hadice do88 pro zlepšený průtok vzduchu a chlazení. Významně snižuje teplotu vstupního vzduchu a zvyšuje výkon motoru. Navrženo bez kompromisů pro maximální výkon a trvanlivost.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Kompletní řešení chlazení plnicího vzduchu pro Porsche 911 (992) Turbo / Turbo S
Bigpack – intercoolery a plnicí potrubí prodávané jako jednotka!

Kromě naší sady intercoolerů nabízíme také různé další produkty pro Porsche 992. V tomto balíčku, kromě samotných intercoolerů, vám přinášíme i naše plnicí potrubí a silikonové hadice pro lepší průtok vzduchu, které vydrží po dlouhou dobu!

Pokud se nás zeptáte, jedná se o nejlepší možnou sadu intercoolerů pro tuto platformu. Neopominuli jsme žádný detail v naší snaze dosáhnout maximálního výkonu v každé části systému. Výchozím bodem jsou jádra od renomované značky Garrett Motorsport, která jsou extrémně dobře zpracovaná s tenkými a vrstvenými žebry, přesně podle našich specifikací pro rovnováhu mezi chlazením a průtokem vzduchu. Koncové nádrže jsou vyrobeny z tenkého, litého hliníku, aby se snížila hmotnost a zároveň zůstaly zachovány optimální proudové vlastnosti. Pro použití silnějšího jádra nahrazujeme vzduchové kanály karbonovými vývody z nejkvalitnějších materiálů! A aby se odstranily překážky v průběhu systému, připojení intercooleru jsou zvětšena a přicházejí s do88 silikonovými hadicemi navrženými s měkkými, plynulými oblouky. Při vývoji jsme neudělali žádné oběti ani kompromisy – podívejte se na výsledky!

Klíčové údaje (v porovnání s OE):

  • Nižší teplota vstupního vzduchu za stejných podmínek: 36°C / 96,8°F (48°C / 118,4°F), o 12°C (21,6°F) nižší.
  • Více vzduchu do vašeho motoru, menší zpětný tlak a lepší proudění vzduchu!
  • Průtok vzduchu při poklesu tlaku 0,125 bar / 1,81 psi: 799 CFM (740 CFM), o 8% vyšší!
  • Vysoce hustá, závodní jádra Bar&Plate od společnosti Garrett.
  • 3D, volně tvarované lité koncové nádrže.
  • Karbonové vzduchové kanály vyrobené na míru.
  • Methanolové přípojky na výstupní nádrži intercooleru (2x 1/8 NPT).
  • Kompletní sada plnicího potrubí obsahující práškově lakované trubky, vysokoteplotní silikonové hadice a hadicové svorky nejvyšší kvality.

Pozadí: Starší verze Porsche 911 měly intercoolery uvnitř každého zadního blatníku, s Y-trubkou, která je spojovala předtím, než se plnicí vzduch dostal do sacího potrubí. 992 má zcela odlišné uspořádání. Intercooler a Y-trubka jsou nyní spojeny do jedné jednotky, která sedí pod zadním křídlem. Okolní vzduch je tlačen kanály od zadního okna do sacího otvoru na víku kufru a dále přes jádro intercooleru pro optimální přenos tepla. Toto uspořádání dává více smyslu, ale zároveň je náročnější pro výrobce výkonného chladicího systému. Abychom mohli použít jádro s větším objemem a plochou, museli jsme vyvinout nové karbonové vývody, které umožňují zvýšení tloušťky. Jsme velmi spokojeni s tím, že jsme s tímto produktem posunuli naši výrobu karbónu na vyšší úroveň – montáž a dokončení jsou hodné ikony, jako je 911!

Jádra od Garrett: Jádra jsou typu Bar&Plate od renomované značky Garrett Motorsport. Jednoduše řečeno, jsou nejlepší, jaké existují. Tenká a vrstvená chladicí žebra zajišťují hustou konstrukci, která poskytuje velmi účinný přenos tepla. Jádro má tloušťku 105 mm (4”) a je přesně tak silné, jak je to možné pro tuto aplikaci. Vzduch je rozdělován do celého jádra pomocí volně tvarovaných litých koncových nádrží. Vývoj těchto nádrží byl velkým úkolem, který zahrnoval 3D skenování, CFD analýzu a několikerý 3D tisk až do vytvoření konečného prototypu. Zvolili jsme lití, protože umožňuje tvary, které nelze replikovat CNC obráběním, a pro nás je funkčnost vždy nadřazená vzhledu. Maximální proudění vzduchu je důležitější než design! Nádrže jsou vybaveny opracovanými 70 mm (2,75”) přípojkami pro vysoké výkony. Abychom je sladili s těmito většími přípojkami, přidali jsme také silikonové hadice. Obě jádra jsou spojena centrální výstupní nádrží směrem k sacímu potrubí, přičemž jsou použity opracované přípojky a methanolové přípojky.

Vzduchové kanály z karbonu: Vzduchové kanály jsou vyrobeny z vakuově infuzovaného předpřipraveného karbonu a všechny části jsou opatřeny drážkami pro uchycení vzduchových kanálů, stejně jako OE díly. I přes složitost tvarů garantujeme dokonalou montáž! Jsou opatřeny vhodnými gumovými těsněními tam, kde je to potřeba, aby se zabránilo úniku chladicího vzduchu kolem jádra.

Hliníkové potrubí: V tomto balíčku jsou zahrnuty také plnicí potrubí do88 – výrazné zlepšení nahrazující OE hadice. Jsou vyrobeny z 63 mm (2,5”) hliníkových trubek, které jsou ohýbány mandrelem a mají decentní, saténově černý práškový nátěr. Zajišťují lepší proudění vzduchu a dlouhodobou udržitelnost. Součástí potrubí jsou čtyři silikonové hadice, z nichž hadice na výstupu z turba jsou vyrobeny z vysoce teplotně odolného materiálu s nepřetržitou provozní teplotou až 240°C (464°F). Hadicové svorky v této pozici jsou typu „constant tension“, což znamená, že kompenzují teplotní roztažnost materiálu.

Výkon: Pokud jde o výkon, intercoolery do88 významně snižují teplotu vstupního vzduchu! Na grafu v produktových fotografiích je zobrazen rozdíl oproti OE jednotkám 992. Data byla sesbírána pomocí AIM závodního loggeru při čtyřech po sobě jdoucích jízdách na uzavřené dráze. Plné zrychlení mezi 50-250 km/h (30-155 mph) bylo prováděno v Porsche 911 Turbo S (757 hp s aktualizovaným softwarem a výfukem). Tvrdé brzdění, bez chlazení mezi jízdami, prostě pětkrát naplno. Zadní křídlo bylo po celou dobu v horní poloze.

Test byl proveden následujícím způsobem: Nejdříve byly provedeny 4 jízdy s vozem vybaveným OE intercoolery 992. Následovala rychlá výměna dílů za intercoolery do88. Po několika minutách zahřívací jízdy bylo provedeno dalších pět jízd stejným způsobem jako s OE díly. Pokles teploty vstupního vzduchu je významný, maximální rozdíl činí 12°C (21,6°F).

Chlazení je důležité, stejně jako proudění vzduchu. Po mnoha hodinách vývoje, zdokonalování koncových nádrží a volbě jádra, které splňuje naše požadavky, je výsledkem intercooler, který je mnohem účinnější jak v přenosu tepla, tak v proudění vzduchu. Použitím našeho vlastního průtokoměru Superflow SF-1020 Probench byl ověřen průtok vzduchu jak pro intercoolery do88, tak pro OE jednotky 992

Doplňkové parametry

Kategorie: Díly motoru a příslušenství
Značka: Porsche
Model: 911
Typ: 2019-____ (992)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz