do88 tlakové vedení BMW M140i M240i 340i 440i F3X
Kód: TR-410Detailní popis produktu
Vylepšete svůj motor sadou tlakových trubek do88 pro B58 Gen 1, která se nachází v BMW M240i, 340i, 440i a dalších modelech!
BMW často používá plastové materiály pro své originální tlakové trubky. Toto rozhodnutí je sice pro výrobce nákladově efektivní, ale není vždy vhodné pro manipulaci s tlakovaným vzduchem. Jakmile plast stárne nebo se zvýší plnící tlak, tyto trubky jsou náchylné k poruše.
Selhání tlakové trubky může mít za následek snížený výkon (známý jako "limp mode") nebo může vést k úplnému vypnutí vozidla, kdy bude nutné trubku vyměnit, než bude možné vozidlo znovu nastartovat. To vás může nechat na cestě.
Existuje mnoho aftermarketových sad tlakových trubek pro motor B58, ale podle našeho názoru většina z nich není navržena správně. Mnoho konkurentů používá jednoduchý design: dvě trubky spojené přímou redukující silikonovou hadicí. Je zřejmé, že si neuvědomili význam zvládání tepelného pohybu v tomto systému. Takový design téměř jistě způsobí problémy s odpojením hadice v důsledku teplotních změn. Častým řešením je utahování svorek, což ve většině případů vede k prasknutí trubek, protože se zdeformuje upínací povrch.
V do88 jsme zvolili jiný přístup. Bylo nám jasné, že systém potřebuje flexibilní spojení mezi dvěma trubkami, které zvládne tepelnou roztažnost a smrštění. Naše řešení je aramidová silikonová hadice se třemi vlnami, která umožňuje pohyb ve všech směrech bez ohýbání nebo namáhání spojení. Pro posílení našeho designu mají trubky CNC obráběné konce s tloušťkou stěny 3 mm, které se nedeformují ani při nadměrném utažení svorek.
Naše tlakové trubky nejenže řeší otázku trvanlivosti, ale také zlepšují výkon. Navrhli jsme trubky s větším průměrem a hladkými oblouky, které zvyšují výkon. Spodní trubka má průměr 60 mm (2 3/8”) a horní trubka 76 mm (3”), což účinně snižuje tlakový pokles a zmenšuje turbulence.
Naše tlaková trubka, která se připojuje k škrticí klapce CNC obráběnou přírubou, má dvě 1/8 NPT porty vhodné pro vstřikování metanolu nebo výstupy, jako je senzor plnícího tlaku. Navíc dodáváme dvě 1/8 NPT zátky pro ty, kteří tyto porty nechtějí využít.
Vlastnosti:
- Flexibilní spojení mezi horní a dolní trubkou umožňující pohyb, což zabraňuje odpojení hadice.
- Speciálně navržená 3-vlnová silikonová hadice zesílená aramidovou tkaninou odolnou vůči vysokým teplotám a vnějšími ocelovými prstenci.
- Vysoce kvalitní svorky Mikalor včetně vnitřního prstence, který zabraňuje poškození hadice a rovnoměrně rozkládá tlak kolem hadice.
- Lepší proudění vzduchu a menší zpětný tlak pro váš motor!
- O 23 % vyšší průtok než OEM, s 649 CFM při 150mbar (2,17psi) ve srovnání s 528 CFM OEM.
- CNC obráběné koncovky s odpovídajícím vnitřním průměrem pro bezpečné uchycení hadice.
- CNC obráběné připojení pro senzor MAP, turbo a škrticí klapku.
- CNC obráběné (2x) 1/8 NPT připojení, ideální pro vstřikování metanolu nebo jako výstupy, například pro senzor plnícího tlaku.
- Dvě 1/8 NPT zátky jsou součástí balení, pokud porty nepoužíváte.
- Hladce ohýbané trubky o průměru 60 mm (2 3/8”) a 76 mm (3”) s černou práškovou povrchovou úpravou.
- Nezasahuje do krytu motoru.
- Obsahuje veškeré montážní příslušenství a pokyny pro kompletní instalaci.
Kompatibilta:
BMW 1' M140i M140iX (F20 F21)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2015 -
BMW 2' M240i M240iX (F22 F23)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2015 -
BMW 3' 340i 340iX (F30 F31 F34)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2014 -
BMW 4' 440i 440iX (F32 F33 F36)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 03/2015 -
BMW 5' 540i 540iX (G30 G31)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2015 -
BMW 6' 640i 640iX (G32)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 09/2016 -
BMW 7' 740i 740iX (G11 G12)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2014 -
BMW X3 M40iX (G01)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 10/2016 -
BMW X4 M40iX (G02)
Engine: B58 Gen 1
Model years: 03/2017 -
Doplňkové parametry
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.