do88 tlakové vedení pro BMW F a G-Serie B48 B46

Kód: TR-400-BMW
Novinka
Neohodnoceno
Značka: do88
13 590 Kč 11 231 Kč bez DPH
Na dotaz

Sada tlakových trubek do88 pro motory B48/B46 zajišťuje lepší proudění vzduchu, snížené turbulence a vyšší trvanlivost, což vede k lepšímu výkonu a spolehlivosti.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Vylepšete svůj motor sadou tlakových trubek do88 pro motory B48/B46, které se nacházejí v BMW 230i, 330i, 430i a dalších modelech!

BMW často používá plastové tlakové trubky ve svých OEM verzích. I když je to pro výrobce nákladově efektivní řešení, není vždy vhodné pro manipulaci s tlakovaným vzduchem. Jakmile plast stárne nebo se zvýší plnící tlak, tyto trubky jsou náchylné k poruše.

Selhání tlakové trubky může mít za následek snížení výkonu (známé jako "limp mode") nebo může vést k úplnému vypnutí vozidla, kdy bude nutné trubku vyměnit, než bude možné vůz znovu nastartovat. To by vás mohlo zanechat na cestě.

Existuje mnoho aftermarketových sad tlakových trubek pro motor B48, ale podle našeho názoru většina z nich není navržena správně. Mnoho konkurentů používá jednoduchý design: dvě trubky spojené přímou redukující silikonovou hadicí. Je zřejmé, že si neuvědomili důležitost zvládání tepelného pohybu v tomto systému. Takový design téměř jistě způsobí problémy s odpojováním hadice v důsledku teplotních změn. Častým řešením je utahování svorek, což ve většině případů vede k prasknutí trubek, protože se zdeformuje upínací povrch.

V do88 jsme zvolili jiný přístup. Bylo nám jasné, že systém potřebuje flexibilní spojení mezi dvěma trubkami, které zvládne tepelnou roztažnost a smrštění. Naším řešením je aramidová silikonová hadice se třemi vlnami. Tento design hadice umožňuje pohyb ve všech směrech, aniž by docházelo ke skládání nebo namáhání spojení. Pro posílení našeho designu mají trubky CNC obráběné konce z hliníku 6063 s tloušťkou stěny 3 mm. Tyto konce hadic se nedeformují ani při nadměrném utažení svorek.

Naše tlakové trubky nejenže řeší otázku trvanlivosti, ale samozřejmě také zlepšují výkon. Navrhli jsme trubky s větším průměrem a hladkými oblouky pro zvýšení výkonu. Spodní trubka má průměr 60 mm (2 3/8”) a horní trubka 76 mm (3”), což účinně snižuje tlakový pokles a turbulence.

Naše tlaková trubka, která se připojuje ke škrticí klapce pomocí CNC obráběné příruby, má dva porty 1/8 NPT vhodné pro vstřikování metanolu nebo jako výstupy, například pro senzor plnícího tlaku. Navíc dodáváme dvě 1/8 NPT zátky pro ty, kteří tyto porty nechtějí využít.

Vlastnosti:

  • Flexibilní spojení mezi horní a dolní trubkou, které umožňuje pohyb a zabraňuje odpojení hadice.
  • Speciálně navržená 3-vlnová silikonová hadice zesílená aramidovou tkaninou odolnou vůči vysokým teplotám a vnějšími ocelovými prstenci.
  • Vysoce kvalitní svorky Mikalor jsou součástí balení, vybavené vnitřním prstencem, který zabraňuje poškození hadice a rovnoměrně rozkládá tlak svorky.
  • Lepší proudění vzduchu a menší zpětný tlak pro váš motor!
  • O 12 % vyšší průtok než OEM, s 558 CFM při 150 mbar (2,17 psi) ve srovnání s OEM 500 CFM.
  • CNC obráběné konce hadic s odpovídajícím vnitřním průměrem pro bezpečné uchycení hadice.
  • CNC obráběné připojení pro senzor MAP, turbo a škrticí klapku.
  • CNC obráběné (2x) porty 1/8 NPT, ideální pro vstřikování metanolu nebo jako výstupy, např. pro senzor plnícího tlaku.
  • Dvě 1/8 NPT zátky jsou součástí balení, pokud porty nepoužíváte.
  • Hladce ohýbané trubky o průměru 60 mm (2 3/8”) a 76 mm (3”) s černou práškovou povrchovou úpravou.
  • Nezasahuje do krytu motoru.
  • Obsahuje veškeré montážní příslušenství a pokyny pro kompletní instalaci.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz