do88 tlakové vedení pro BMW Z4 G29 40i
Kód: TR-390-BMWSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Vylepšete svůj motor s do88 Charge Pipe kitem pro motor B58 Gen 2, který se nachází ve vozech Toyota Supra A90 a BMW Z4 M40i!
Motor B58 Gen 2 je skvělý, ale má známý problém s odolností: jeho tlakové potrubí (charge pipe). Tento díl je znám svou křehkostí a může se poškodit i na sériových vozech během jízd na okruhu. Pokud plánujete ladění motoru, důrazně doporučujeme vyměnit charge pipe předem.
Na trhu je mnoho aftermarket sad pro B58 motor, ale většina není správně navržena. Mnozí konkurenti používají jednoduchý design: dvě trubky spojené rovným redukčním silikonovým hadicovým spojem. Tento design neřeší vznikající teplo v systému, což často vede k problémům, kdy hadice praská nebo se uvolňuje kvůli změnám teploty. Častým řešením je utáhnout spony více, což však ve většině případů povede k prasknutí trubek, jelikož deformuje povrch trubky.
V do88 k problému přistoupili jinak. Bylo jasné, že systém potřebuje flexibilní spojení mezi dvěma trubkami, které zvládne tepelnou roztažnost a kontrakci. Řešení je aramidová silikonová hadice se třemi výstupky. Tento design umožňuje pohyb všemi směry bez deformace nebo namáhání spojů. Trubky mají CNC obráběné konce s tloušťkou stěny 3 mm, což zajišťuje odolnost proti deformaci i při pevném utažení hadicových svorek.
Tyto charge pipes nejenže řeší problém s odolností, ale také zlepšují výkon. V do88 navrhli trubky s větším průměrem a hladkými ohyby, aby se zlepšil průtok vzduchu a snížila turbulence. Dolní trubka má průměr 60 mm (2 3/8") a horní trubka 76 mm (3"), což výrazně snižuje tlakové ztráty.
Charge pipe, která se připojuje k škrtící klapce CNC obráběnou přírubou, má dva 1/8 NPT porty vhodné pro vstřikování methanolu nebo například jako výstupy pro tlakový senzor. Dále v balení naleznete dva 1/8 NPT záslepky, které použijete v případě, že vstřikování methanolu ani přídavné snímače nemáte.
Vlastnosti:
- Flexibilní spojení mezi horní a dolní trubkou charge pipe, které umožňuje pohyb a zabraňuje uvolnění hadice.
- Speciálně navržená tříhrbá redukovaná silikonová hadice vyztužená aramidovou tkaninou a nerezovými kroužky.
- Vysoce kvalitní hadicové spony Mikalor s vnitřním kroužkem, který chrání hadici a rovnoměrně rozkládá tlak.
- Lepší proudění vzduchu a menší zpětný tlak pro váš motor!
- O 27 % větší průtok než OEM, s 558 CFM při 150 mbar (2,17 psi) oproti OEM 439 CFM.
- CNC obráběné konce trubek, které zajišťují bezpečné uchycení hadice bez deformace.
- CNC obráběná MAP senzorová základna, turbo a škrtící klapka.
- CNC obráběné (2x) 1/8 NPT porty, ideální pro vstřikování methanolu nebo pro připojení tlakových senzorů.
- Dvě záslepky 1/8 NPT pokud porty nevyužijete.
- Trubky ohýbané metodou mandrel o průměrech 60 mm (2 3/8”) a 76 mm (3”), potažené stylovým černým práškovým lakem.
- Nezasahuje do krytu motoru.
- Obsahuje veškerý montážní materiál a návod pro kompletní instalaci. Návod naleznete v souvisejících souborech.
Kompatibilita:
BMW Z4 M40i (G29)
Motor: B58 Gen 2
Rok výroby: 2017 --
Nahrazuje OEM číslo: 13718651066
Doplňkové parametry
Kategorie: | Díly motoru a příslušenství |
---|---|
Značka: | BMW |
Model: | Z4 |
Typ: | 2018-____ (G4Z, G29) cabrio |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.