do88 vodní chladič pro BMW F8X M2C / M3 / M4

Kód: WC-350
Neohodnoceno
Značka: do88
12 900 Kč 10 661 Kč bez DPH
Na dotaz

do88 výkonný chladič pro systém intercooleru pro BMW M2C / M3 / M4 F8X zajišťuje o 75 % větší objem jádra a o 5°C nižší teplotu nasávaného vzduchu. Zlepšuje chlazení, výkon a odolnost při náročné jízdě, ideální pro běžné i upravené vozy.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

do88 výkonný chladič pro systém intercooleru, navržený pro snadnou instalaci ve vašem BMW M2C / M3 / M4 F8X.

Motor S55 s turbodmychadlem v BMW M2C / M3 / M4 F8X používá vodou chlazený intercooler namontovaný nahoře místo klasického vzduchem chlazeného intercooleru. Tento systém má vlastní chladicí okruh, který se skládá ze dvou paralelně propojených chladičů a čerpadla. Větší z těchto dvou chladičů je umístěn vpředu ve středovém chladicím modulu, zatímco menší je umístěn před pravým podběhem kola.

Snížení teploty vody v tomto okruhu přímo zlepšuje chlazení stlačeného vzduchu (nižší IAT). Z tohoto důvodu je důležité mít v systému výkonné chladiče, které udrží nízkou a stabilní teplotu nasávaného vzduchu i při náročné jízdě. Během testů, které jsme prováděli při vývoji naší produktové řady pro BMW F8X M2C/M3/M4, jsme jasně viděli, že vrcholový výkon je přímo spojen s teplotou nasávaného vzduchu (IAT).

Při navrhování našeho vylepšeného výkonného chladiče jsme začali 3D skenováním přední části středového chladicího modulu M3 Competition. To nám poskytlo přesný 3D model dostupného prostoru, kde jsme mohli zvětšit jádro. Protože je tento chladič umístěn vpředu, optimalizovali jsme čelní plochu, tloušťku a specifikace lamel, abychom maximalizovali chladicí výkon a zároveň umožnili dostatek vzduchu pro další chladicí komponenty za ním. Je kritické navrhovat chladič s ohledem na celý systém, nikoliv jen optimalizovat jednu část, což by mohlo způsobit přehřívání ostatních komponent kvůli nedostatečnému proudění vzduchu.

Naše finální konstrukce je 32mm silné jednořadé jádro s trubicemi s více kanály. Zachovali jsme rozvržení dvou průchodů chladicí kapaliny, což umožňuje, aby kapalina prošla jádrem dvakrát před opuštěním chladiče. Náš design rozšířil výšku jádra o 166 mm a tloušťku o 5 mm, což dohromady znamená zvětšení čelní plochy o 48 % a objemu jádra o 75 %.

Tato vylepšení vedla v našich testech k 5°C snížení teploty nasávaného vzduchu v kombinaci s vylepšeným bočním chladičem.

Tato práce vede k produktu, který vylepší výkon vašeho vozu, ať už se jedná o standardní vůz, nebo o vysoce upravený stroj. Na trati, na silnici i při sprintu – tento chladič bude vaším spolehlivým společníkem!

Hlavní výhody do88 chladiče (ve srovnání s OEM):

  • Větší objem jádra: 8498 cm³ (4843 cm³), o 75 % větší!
  • Větší čelní plocha: 2656 cm² (1794 cm²), o 48 % větší!
  • Nižší teplota vzduchu za intercoolerem při stejných podmínkách: 34°C (39°C), o 5°C nižší!*
  • Vysoce účinné jádro s 7mm lamelami s multi-louvered designem.
  • Trubky jádra s více kanály.
  • Naměřeno při plné akceleraci 0-240 km/h na letištní dráze za stejných podmínek.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz