Přísada do motorového oleje s čistícím účinkem pro NAFTOVÉ motory - Wolframový NANO povlak

Kód: CDC110 CDC140 CDC180 CDC240 CDC300 CDC500 CDC1000 Zvolte variantu
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Nanotech
642 Kč 794 Kč 1 025 Kč 1 307 Kč 1 638 Kč 2 673 Kč 5 314 Kč od 642 Kč 531 Kč bez DPH 656 Kč bez DPH 847 Kč bez DPH 1 080 Kč bez DPH 1 354 Kč bez DPH 2 209 Kč bez DPH 4 392 Kč bez DPH od 531 Kč bez DPH
Skladem (1 ks) Do 3 dnů Skladem (1 ks) Do 3 dnů Do 3 dnů Do 3 dnů Do 3 dnů Zvolte variantu
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

 

  logo_buggyra➔ Přípravky NANOTECH používá ve svých závodních a doprovodných autech závodní tým BUGGYRA Racing.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
ke každé objednávce
rychlost
Rychlé doručení
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

✔ Nižší spotřeba PHM – nejběžněji o 5 - 15%

✔ Nižší škodlivé emise – běžně o 8 a víc %

 Eliminuje studené starty  bezkonkurenční mazivost nanočástic IF-WS2

✔ Delší životnost motoru  bezkonkurenční mazivost

✔ Vyšší výkon a točivý moment

✔ Tišší a klidnější chod motoru

 

vyhody

  

Nanotech CDC pro běžné použití se silným čistícím účinkem. Při spalování nafty vznikají saze, které silně znehodnocují kvalitu oleje. Částice mají speciální povrchově aktivní látky, které na sebe vážou saze a s olejem prochází filtrem, kde dojde k oddělení sazí od oleje a zpět do motoru se vrací čistý olej. Nanotech CDC NEROZPOUŠTÍ ANI NEUVOLŇUJE karbon ani podobné usazeniny.

    

Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz

Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, všude tam (motor a převodovka), kde použijete přísady IF-WS2 zásadně prodloužíte životnost bez nákladù na servis. Dále snížíte náklady na spotřebu PHM, případně oleje a zvýšíte výkon svého auta.

  nano

  

Snížení spotřeby

Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu Nanotech přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory), a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu.

  44-1_nanotech-europe-reklamy--1
  

Vyšší výkon

Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2. Dle slov zákazníků se staršími vozy s vysokým nájezdem došlo po aplikaci přísady IF-WS2 v motoru k úplnému „restartu“ a auto jede jako nové.

 

Škodlivé emise

Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších aut, nebo aut s vysokým nájezdem km, dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a sníží množství škodlivých emisí.

  

BUGGYRA RACING

Závodní tým Buggyra používá tato nano maziva a přísady ve všech svých závodních a doprovodných vozech. Přísada byla také použita v rychlostním speciálu BUGGYRA SPEED 2020-500M, se kterým překonala Aliyyah Koloc dva světové rekordy s maximální rychlostí 284,13 km/hod.

  

44-3_52598913440-7e3b657967-o

  

Jak nanopřísady v motoru fungují?

Základní složkou IF-WS2 přísad jsou fullereny (kulaté nanočástice). V kritických situacích se chovají jako kuličková ložiska. Běžně by se pohyblivé části zadřely, nebo nenávratně poškodily, ale díky IF-WS2 nedojde k poškození. Při vysokém tlaku a smykovém namáhání dojde ke sloupnutí jedné vrstvy, která na povrchu vytvoří velice odolný a kluzný film.

   

Plug-in

U hybridních pohonů typu Plug-in toto aditivum výrazně eliminuje „šokové“ zařazení studeného spalovacího motoru do provozu.

  

Turbo

Turbodmychadlo se nejvíce ničí tím, že neprošlo procesem „dochlazování“. Například po rychlejší jízdě, při větším zatížení, při jízdě ve vysokých teplotách atd… Co to je proces „dochlazování“? Jednoduše, po jízdě necháme motor běžet cca 2min na volnoběh. V opačném případě dochází k zapečení těsnících kroužků, které těsní olejový okruh od výfukových plynů. Dále, vytočení turba do vysokých otáček, klidně 250 000 až 300 000 ot/min a následném vyřazení. Okamžitě spadnou otáčky motoru na volnoběh a tlak oleje klesne na 1 až 1,5 bar. V takovém případě je turbo nedostatečně mazané běžným olejem. Nejhorší případ je vytočení turba do vysokých otáček a vypnutí motoru. Tlak oleje jde na 0 bar a samotné kolo kompresoru turbíny s hřídelí v turbu se však bude točit dlouho - u keramických ložisek i 120 sekund. A po celou tu dobu bez mazání, jen na zbytkovém oleji. Použitím přísad NANOTECH-EUROPE uvedené nedostatky mazání výrazně eliminujete a prodloužíte životnost turbodmychadla.

  

Složení

Základní složkou našich přísad jsou Fullereny IF-WS2 (kulaté nanočástice dvojsirník wolframičitý). Fullereny (zdroj Wikipedie) jsou molekuly, tvořené atomy uhlíku uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, která je prostorově svinuta do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.

 

Tatra kolem světa 2

Přísady Nanotech vykazují vysokou účinnost také v závodních motorech a strojírenských aplikacích. Vynikajícím způsobem fungují v Tatře, současné největší expedici Tatra kolem světa 2.

  

Aplikace

Před použitím zahřejte (na+-50°C), protřepejte a nalijte do teplého motoru, olejové náplně doporučené výrobcem.

  

 Varianty
  • 110 ml (do 3,5 l náplně motorového oleje)
  • 140 ml (do 4,5 l náplně motorového oleje)
  • 180 ml (do 6 l náplně motorového oleje)
  • 240 ml (do 8 l náplně motorového oleje)
  • 300 ml (do 10 l náplně motorového oleje)
  • 500 ml (do 16 l náplně motorového oleje)
  • 1l (do 36 l motorového oleje)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz