Závodní lamelový diferenciál Titan Traction Master BMW 168 carbon
Kód: LSDTTB4CDetailní popis produktu
Závodní LSD lamelový diferenciál Titan Traction Master BMW 168 pro všechny stavby s převzatým pohonným ústrojím využívající tento diferenciál.
Samosvorný diferenciál (samosvor, špéra) není jen zavařený dif pouličních závodníků. Pro závodní vůz je to zcela zásadní mechanická součástka, díky které se naprosto od základu promění chovní každého vozu. Ať už se jedná o diferenciál v zadokolce, předokolce nebo čtyřkolce, vždy dojde ke zlepšení trakce a celkovému zlepšení ovladatelnosti vozu. Pak už se s tím stačí naučit, ale na to je základ mít převídatelné auto, které vás případně podrží, když je třeba.
Řada diferenciálů Titan Motorsport Traction Master s omezenou svorností byla vyvinuta tak, aby nabízela maximální výkon na závodních tratích, měla dlouhou životnost a skvěle čitelné jízdní vlastnosti. Díky možnostem výběru třecího materiálu Titan LSD vhodné pro různé aplikace.
- Třecí desky - lamely
Třecí desky jsou jádrem všech lamelových LSD a jsou zodpovědné za omezení rozdílu rychlostí mezi oběma nápravami diferenciálu. Tradičně se v lamelových diferenciálech používají ocelové pláty, ale třecí vlastnosti oceli vedou k nežádoucím účinkům (zejména skřípání a zakusování) kvůli nelineárním třecím vlastnostem oceli. Pro eliminaci těchto nežádoucích vlastností (hluku a vibrací) nabízí Titan výběr ze dvou materiálů – Sintrak nebo Carbon XT.
- Carbon Plates
Spojkové lamely Carbon XT jsou nejmodernější možností u diferenciálů Titan, která je doporučena u vozů s vyšším výkonem, které jsou občas ježděny i v běžném provozu. Spojkové lamely Carbon XT posouvají výhody spojkových lamel Sintrak o stupeň dále. Třecí charakteristiky Carbon XT zaručují maximállní eliminaci chvění desek při nízkých rychlostech a celkově dělají z tohoto diferenciálu velice příjemný a maximálně funkční díl. Dobře se tedy hodí pro výkonné silniční vozy i pro profesionální aplikace v motorsportu. Diferenciály Carbon XT nevyžadují žádné nadměrné předpětí, což znamená, že opotřebení je naprosto mnimální a manévry v nízkých rychlostech nejsou žádný problém.
- Dostupné ramp angles
30/60
30/90
45/45
45/60
- Dostupné předpětí
20 LBS
40 LBS
60 LBS
80 LBS
- Příklad montáže
Nejčastěji jsou tyto diferenciály montovány do vozů Caterham (od roku 2010) nebo Westfield, přičemž na závodní využití je doporučeno užití právě lamel Sintrak s nastavením 30/90 - 40LBS.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.