Závodní lamelový LSD diferenciál 3J NXG Performance BMW (188/188K/188L/168/168L)
Kód: 3J-LSD-NXG-BMW188Související produkty
Detailní popis produktu
Závodní LSD lamelový diferenciál 3J NXG Performance BMW (188/188K/188L/168/168L) pro vozy využívající malý a střední diferenciál a pro všechny stavby s převzatým pohonným ústrojím využívající tento diferenciál.
Samosvorný diferenciál (samosvor, špéra) není jen zavařený dif pouličních závodníků. Pro závodní vůz je to zcela zásadní mechanická součástka, díky které se naprosto od základu promění chovní každého vozu. Ať už se jedná o diferenciál v zadokolce, předokolce nebo čtyřkolce, vždy dojde ke zlepšení trakce a celkovému zlepšení ovladatelnosti vozu. Pak už se s tím stačí naučit, ale na to je základ mít převídatelné auto, které vás případně podrží, když je třeba.
Typ 168 je tím nějmenším u 1er a 3er BMW – vozy E30, E36 a E46 s menšími motory používaly tuto velikost diferenciálu. Středně velký diferenciál je typ 188 a opravdu velký je typ 210 viz kompatibilita níže.
Samosvorný diferenciál NXG je navržen, vyroben a smontován přímo ve Velké Británii. Byl navržen tak, aby byl nejsilnější, nejprogresivnější a nejuniverzálnější LSD diferenciálem na současném trhu. Sada kuželových a planetových soukolí NXG Performance se svým velkým a silným profilem zubů poskytuje nejen hladký záběr, ale také zcela eliminuje chrastění a nadměrnou vůli často spojované s lamelovými LSD. Sada lamel vždy běží na minimálně 8 aktivních površích (i v lehčím nastavení předpětí), aby během používání poskytla maximální kontakt mezi povrchy.
Řada diferenciálů 3J NXG Performance s omezenou svorností byla vyvinuta tak, aby nabízela maximální výkon na závodních tratích, měla dlouhou životnost a skvěle čitelné jízdní vlastnosti. Díky možnostem nastavení již ve výrobě vám může odpadnou problém s nastavováním před montáží. Všechny diferenciály tohoto výrobce, které jsou skladem, ale máme v nastavení "Regular track day".
Výhodou diferenciálů 3J je i možnost dokoupení libovolných dílů samostatně, což většina výrobců nenabízí.
Možnostni nastavení ve výrobě:
Sintering upgrade kit
Za příplatek 10000,-Kč s DPH je možné u výrobce naisntalovat, případně za 12000,-Kč s DPH samostatně dokoupit, zesílené lamely z odolnějšího materiálu.
Díky sintrovanému materiálu jsou tyto lamely:
- Odolnější vůči opotřebení.
- Schopné efektivněji přenášet výkon i při vysokém zatížení.
- Vhodné pro profesionální závodní aplikace, kde je vyšší teplotní a mechanické namáhání.
Tento typ materiálu je obvykle preferován pro sportovní a závodní diferenciály díky jeho vlastnostem.
Kompatibilita 188K:
-
E82 123d auto; 125i; 128i manual; 135i auto
-
E87 118d auto; 120d auto 03/2007-09/2008; 123d auto; 130i
-
E46 318d auto; 320i manual (188L casing); 323i auto; 325i; 325ti; 325xi; 328i (3.46:1 ratio); 330i auto
-
E90 320d auto (7591017 diff); 320d manual (7591074 diff); 320i (188K casing); 325i auto; 328i auto; 325i manual (7591015 diff); 328xi manual; 330i; 335i auto (7572055 diff); 335xi auto
-
E92 320d auto (7591017 diff); 325i auto; 328i; 325i manual (7529109 & 7591015 diff); 330i; 335i auto (7572055 diff); 335xi auto
-
E39 520i manual; 523i
-
E60 520d auto; 520i; 525i auto; 525i SMG; 530i auto; 535i auto; 535xi auto
-
F10 535i auto; 535i manual
-
E63 630i
-
E38 728i auto
-
F01 740i (check diff fitted); 740li (check diff fitted)
-
E83 2.0d auto rear; 3.0i manual rear
-
E53 3.0i manual rear diff; 4.4i auto rear diff; 4.6is auto rear diff
-
E70 3.0d auto rear
-
E85 Alpina Roadster S 3.4; 2.5i; 3.0si; 2.5si SMG; 3.0i auto
-
E89 2.3i S Drive; 3.0i S Drive
Kompatibilita 188L:
-
E81 118d manual
-
E82 120d manual
-
E87 116d manual; 120d auto up to 01/2007; 120d manual
-
E46 320d auto; 320d manual (2.79:1 ratio); 323i manual; 328i; 330i manual; 330xd
-
E90 318d; 320d manual (7566218 & 7566274 diff); 325d; 330d; 325i manual (7566172 diff); 330dx auto
-
E92 320d; 325d; 330d; 325i manual (7519942 diff); 330dx auto
-
E39 520d manual; 525d auto; 525i manual; 528i manual; 530i manual; 535i; Alpina B10 3.2 manual (2.93:1 ratio) / Alpina B10 3.3 manual
-
E60 520d manual; 525d auto after 03/2007; 530i manual
-
E83 X3 3.0d manual rear axle
-
F25 X3 SDrive 2.0d rear axle
-
E53 X5 3.0d manual rear axle
-
E85 Z4 2.2i manual; 3.0i manual; 3.0i SMG
Kompatibilita 188:
-
E30 325i; 325ix manual rear axle; M3
-
E36 323i auto; 325i; 328i auto 3.15 ratio
-
E36 M3 3.0; M3 EVO 3.2 (2227453 diff); M3 USA
-
E28 518i; 525i; 535i; 528i manual
-
E34 524td manual; 525i auto (Australian spec); 525i manual; 530i; 535i
-
E24 633CSI; 635CSI
-
Z1 (all models)
-
Z3 M Coupe; M Roadster
Kompatibilita 168L:
-
E46 316i; 316ti
-
E46 318ci manual; 318i manual; 318ti manual
-
E46 320i auto; 320i manual (168L casing)
-
E81 118i manual
-
E82 120i auto
-
E87 116i manual; 118d manual (168L final drive); 120d manual (168L final drive)
-
E87 120i auto (168L final drive); 120i manual (168L final drive)
-
E90 320i auto (168L casing); 320i manual (168L casing)
-
E90 320si manual (168L casing)
Kompatibilita 168:
-
E21 315; 316; 318; 320i
-
E21 323i (without OE LSD)
-
E30 318i; 318is
-
E36 316i; 318ti; 318is; 320i
-
E36 Z3 1.9/2.0
-
E53 X5 4.4i auto (front axle)
-
E53 X5 4.6is (front axle)
-
E83 X3 3.0d/3.0sd (front axle)
Poznámky:
Malý obal 168mm (39.4mm offset) 8-šroubový
Střední obal 188mm (36.4mm offset) 10-šroubový
Obsah balení zahrnuje pouze smontovaný. Ložiska, ozubená kola, těsnění atd. nejsou součástí dodávky.
Přesný požadovaný typ napište do poznámky při odeslání objednávky.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.